Je kan op die site speeddaten, zo kreeg ik ene I. Hij was best leuk, was druk met zijn werk en met sporten. kortom, hij had zijn leven voor elkaar. ideaal. dus ik had hem goedgekeurd, en dan wordt je contacten.
Nu had ik mijn nummer gegeven, omdat whatsapp wat makkelijker communiceert als de app van de datingssite. En zo hebben we best wel lang contact gehad. Maar als snel bleek hij erg onzeker te zijn. Zodra hij vond dat ik niet enthousiast genoeg was, kreeg ik meteen een bericht van: laat maar. Vervolgens moest hij bevestiging hebben dat ik echt wel interesse had. sowieso wel vreemd, maar ik dacht, ach hij is vast onzeker.
Toen zaterdag had ik een tijdje met hem geappt, maar het was zo warm. en ik dacht ik leg die telefoon weg en ik ga wat anders doen. Toen ik tegen hem zij dat ik een paar uurtjes niet wou appen, werd hij echt soort van gek. Hij zei dat het one sided was enzo. 's avonds was ie er nog steeds gepikeerd over. Toen heb ik mijn twijfels medegedeeld, ik wist eigenlijk wel bijna zeker dat dit niet ging werken. maar omdat hij door bleef zagen heb ik gezegd dat ik erover na zou denken.
Goed, zondag tot het einde van de middag geen contact meer gehad, want ik moest naar een evenement. Daar kon ik er nog over nadenken en ik wist het zeker. Ik moest niet meer met deze man praten, want hij was niet helemaal goed. Dus toen ik thuis was heb ik meteen geappt dat mijn gevoel er gewoon niet meer inlag.
Toen kreeg ik een heel betoog over hoe oneerlijk dat was, dat ik hem geen kans gaf. dat hij super depressief was en dat hij mij niet kwijt kon raken want ik was zijn enige lichtpuntje(ik kende hem vier dagen). Dat hij eerder al aan zelfmoord had gedacht. En dat ik hem maar moest blokken, maar goed hij bleef maar berichten sturen, echt super veel. Ik heb ze helaas verwijdert omdat ik er niet meer aan wou denken. Maar echt hij bleef sturen, Dus toen dacht ik, nouja, dan maar blokkeren.
Toen kreeg ik ook nog een sms: Bedankt voor het laatste duwtje, ik wens je het allerbeste(dit was dus zondag).
Vervolgens krijg ik net een sms van hem:
Hallo, ik stuur dit bericht naar iedereen omdat ik niet weet met wie I allemaal contact heeft en wie niet. I is gisteren gevonden en in kritieke toestand naar ziekenhuis gebracht. Hij ligt nu nog op de IC. Ik stuur dit bericht naar alle contacten en zal proberen iedereen op de hoogte te houden of als je iets van weet neem dan aub contact op. Danke. S(zusje van I)
Tuurlijk schrik je als je zon bericht leest, maar dit kan toch eigenlijk niet waar zijn?
Vooral omdat je tegenwoordig toch op iemand zijn whatsapp kan zien met wie iemand contact heeft?
.Ik weet echt niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Een paar opties: Vragen naar adres voor kaart
Of aan de zus het verhaal vertellen
.

)