Zalando, pakket van iemand anders ontvangen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Zalando, pakket van iemand anders ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 12:45

Van de week een super leuke Nike sportlegging besteld bij Zalando, lang gewacht voor die weer vooradig was maar wat ontvang ik..

.. baby schoenen -O-

Zalando heeft mijn adres sticker OVER het adres van iemand anders geplakt en zodoende dit naar mij toegestuurd. Heb het pakketje, gegevens en de factuur van iemand anders. Mijn pakket is volgens hun nu afgeveverd, logisch want mijn code is gescand als zijnde afgeleverd maar niet wat ik had besteld.

Mag het nu terug sturen en krijg ik mijn geld terug, maar iemand een idee hoelang dit gaat duren en hoe ze dit precies oplossen? Heb er niet zoveel vertrouwen in aangezien de man van de klantenserive mijn probleem niet helemaal begreep volgens mij. Hij vond het ook opmerkelijk dat ik het pakketje toch opende, terwijl mijn naam op de doos stond en niet die van iemand anders 8)7

1x wat besteld bij Zalando en ben er nu al klaar mee. Wat is dit ontzettend slordig van ze :\

En waar mijn pakketje is, mag Joost weten. Dezelfde legging bestellen zit er niet in, niet meer leverbaar ;(
Laatst bijgewerkt door Leverage op 17-01-15 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

liliekska

Re: Zalando, pakket van iemand anders ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 12:47

Mijn moeder heeft dit ook gehad met iets anders, Misschien even de meneer/mevrouw van de babyschoentjes opzoeken en bellen? kan zijn dat jou sportlegging bij haar thuis ligt ;)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 12:49

liliekska schreef:
Mijn moeder heeft dit ook gehad met iets anders, Misschien even de meneer/mevrouw van de babyschoentjes opzoeken en bellen? kan zijn dat jou sportlegging bij haar thuis ligt ;)

Probleem is, dan krijg ik mijn geld niet terug :+ Heb er ook al aangedacht om die vrouw te bellen zeggen da ik haar paket heb maar dat lost mijn bestelling niet op. Misschien heeft zij mijn pakket niet en voor hetzelfde geld stuur ik dit pakket naar haar en kan ik alsnog fluiten naar mijn geld :(

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 12:54

ik zou dit pakket niet weg sturen voordat er voor jou een oplossing is?
heb je al met zalando gebeld?

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 12:57

Vervelend zeg!
Misschien zou je een berichtje op hun Facebookpagina kunnen plaatsen, want het lijkt me dat ze geen negatieve reacties willen, dus ze zullen er dan vast wel op reageren en samen met jou naar een oplossing zoeken! :)
Succes!

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 12:58

eline10 schreef:
Vervelend zeg!
Misschien zou je een berichtje op hun Facebookpagina kunnen plaatsen, want het lijkt me dat ze geen negatieve reacties willen, dus ze zullen er dan vast wel op reageren en samen met jou naar een oplossing zoeken! :)
Succes!

Zulk soort dingen werken altijd heel goed inderdaad!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 12:58

EliseXJoelle schreef:

Ik heb 2 min nadat het pakket afgeleverd was gebeld naar Zalando. Er is geen oplossing, moet het terug sturen en dan krijg ik mijn geld terug. Heb al gezegd dat ik er niet mee akkoord ga en dat ik gewoon een nieuwe wil maar dat konden ze niet doen |o

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 12:59

Debbels schreef:
eline10 schreef:
Vervelend zeg!
Succes!

Zulk soort dingen werken altijd heel goed inderdaad!

Dit past goed in mijn straatje, vamavond even doen }:) Pakket gaat maandag terug op de post.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 13:02

Misschien een schoonmoeder die een hint stuurt :Y)

Wel balen, volgens mij zijn ze normaal altijd goed in orde! Hopelijk is er snel een oplossing!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 13:04

Ik heb Zalando sowieso niet zo heel hoog zitten met die reclames op televisie.
Maar zonder gekkigheid: hopelijk wordt het probleem opgelost en heb je toch binnenkort alsnog je legging.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 13:05

Furrow schreef:

Wel balen, volgens mij zijn ze normaal altijd goed in orde! Hopelijk is er snel een oplossing!

Haha, dat zeiden ze hier ook al _O- "Moet jij niet iets vertellen?"

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 13:23

En even een foto van die erover heen geplakte sticker bij dat FB bericht doen :))
Echt slecht, van zo'n grote winkel om zó met pakjes om te gaan... -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 13:25

Leverage schreef:
Furrow schreef:

Haha, dat zeiden ze hier ook al _O- "Moet jij niet iets vertellen?"

Er zijn toch ook bedrijven die 'spannende' artikelen vermomd verpakken, zodat je niet direct ziet wat erin zit? ;)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 13:27

Ik bestel toch regelmatig iets bij zalando en nooit problemen mee gehad. Erg raar dat jouw adres label gewoon over het vorig adresbalk is geplakt.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 13:30

het is de Zalando man :+

ff facebook berichtje ~~}>

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 17:51

annepaardoes schreef:
Ik bestel toch regelmatig iets bij zalando en nooit problemen mee gehad. Erg raar dat jouw adres label gewoon over het vorig adresbalk is geplakt.

Ja, dan heeft er toch echt iemand staan slapen 8)7 Ben normaal al niet van het via internet bestellen, maar vond deze zo leuk dat ik het niet kon laten, krijg je vervolgens dit.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:00

Leverage schreef:
EliseXJoelle schreef:

Ik heb 2 min nadat het pakket afgeleverd was gebeld naar Zalando. Er is geen oplossing, moet het terug sturen en dan krijg ik mijn geld terug. Heb al gezegd dat ik er niet mee akkoord ga en dat ik gewoon een nieuwe wil maar dat konden ze niet doen |o

Maar wat zou dan wel een oplossing voor je zijn?
Het terugsturen van dit pakket lijkt de enige logische optie toch? En als ze inderdaad niet weten waar jouw pakket op dit moment is en de legging nu is uitverkocht, wat verwacht je dan van hen? Meer dan je helemaal compenseren qua geld kunnen ze dan toch niet doen (buiten hun excuses aanbieden natuurlijk)?

Natuurlijk is er een fout gemaakt, maar met de berg pakjes die elke dag verwerkt worden daar is het logisch dat er af en toe een vergissing wordt gemaakt. Ik zou gewoon nog een keer bellen en nogmaals je verhaal doen (en dan een haalbare oplossing voorstellen).

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 18:16

Meer dan het pakket retour doen kan ik niet doen op dit moment. Maar had toch wel een hele andere houding van de klanten service verwacht :n In plaats van te kijken waar het mis is gegaan, werd er heel lichtelijk en simpel gezegd "Oh stuur maar retour en bestel maar opnieuw". Ik had de beste man al verteld dat het artikel waarschijnlijk niet meer voorradig zou zijn, werd niet op gereageerd en nogmaals gezegd dat ik dit pakketje retour moest doen.

Vind dat ze op z'n minst hadden kunnen kijken waar het mis is gegaan en waar eventueel mijn pakketje is of zou kunnen zijn. Wie weet ligt ie nog ergens in 't sorteercentrum. Ze hadden me ook nog een vergelijkbaar artikel kunnen sturen ter compensatie, ik noem maar wat.

Ik denk dat ik het hierbij laat, pakket gaat maandag retour en wacht maar af wanneer ik m'n geld terug heb :\

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:31

Wat naar zeg. :( ik heb er ondertussen al zo'n 10 keer besteld en nooit problemen gehad, ook niet met niet-passende artikelen. Een bericht op hun muur op Facebook is inderdaad een goed idee, daar word geen enkel bedrijf blij van. Maar wel triest dat het niet makkelijker kan.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:41

Bestel met regelmaat bij zalando, nog nooit fout gegaan.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Gewoon je pakketje terug sturen en jij ontvangt het bedrag terug. Dat je het artikel nu niet hebt is jammer, maar meer kan je er niet van maken. :(:)

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:42

Hoe is het uiteindelijk afgelopen?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 19:16

eline10 schreef:
Hoe is het uiteindelijk afgelopen?

Pakket is maandag retour gedaan. Ik kijk zo even of ze m daar al ontvangen ebben.

Had ook nog een bericht op Facebook gezet. In eerste instantie niet zo'n aardig bericht, maar vriendlief had m wat vriendelijker gemaakt en die had ik gepost :+ Enigste wat ik terug krijg is een dom automatische reactie, ga er straks ng even opbrengsten :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:05

Bestel ook regelmatig bij zalando en het is nu 1 keer mis gegaan.
Bestelde voor mijn vriend slippers volgens mij, nou in elk geval iets van schoenen.
Maatje 47 :+ ik krijg maat 46, gebeld en direct nieuwe besteld, kreeg nog 5 euro extra korting. Verkeerde maat retour gestuurd. Net op tijd nieuw pakketje binnen, helemaal blij want net op tijd nog voor de vakantie. Ik pak het uit, maat 46 -O-
Weer gebeld, was foutje in het systeem dan waarschijnlijk. Weet je wat kortingsbon van 5 euro en we bellen je als het opgelost is.

Die 5 euro heb ik gekregen, maar heb verder nooit weer wat gehoord. Als ik er aan terugdenk baal ik er nog van :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:15

Mijn vriend had dit met coolblue, bestelde een strijkijzer en kreeg een monitor. Drie weken en twintig telefoontjes verder kregen we dan eindelijk een strijkijzer.
Naar de monitor is niet meer gekraaid nadat mijn vriend zei niet akkoord te gaan met terugsturen op zijn risico.
Dag zeg, je krijgt iets waar je niet om gevraagd hebt en als je het dan terugstuurt en het is niet goed is het jouw probleem? Hij wilde toch nog een monitor, die hebben we nu mooi gratis. :Y)

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:20

Foutje kan gebeuren..

Ik Bestel vaak bij zalando en bij mij (gelukkig) nooit iets mis gegaan, ik heb ook al meerdere keren geretourt, en ook dit is allemaal goed gegaan. Mijn ervaring is dat je binnen 5-7 werkdagen je geld terug op je rekening hebt staan.

Zonde van je legging, kun je hem niet snel nogmaals bestellen, je geld krijg je sowieso wel terug.