Deze vraag kwam in mij op vandaag, aangezien ik niet zeker weet of het nog wel 'kan' op mijn leeftijd...
Ik ben 17 jaar, en slaap nog elke nacht met een knuffelpaard genaamd Figaro in mijn armen. Zonder kan ik ook wel slapen, maar toch heb ik altijd liever Figaro erbij, het is gewoon zo veel fijner en comfortabeler zo.
Ik kreeg 'm toen ik 7 was, en had de naam geïnspireerd op een operafiguur van een opera waar mijn ouders mij mee naar toe hadden genomen. Ik was direct gehecht aan het ding, en heb hem tot de dag van vandaag overal mee naartoe genomen. Vóór Figaro had ik een soort dik nijlpaard knuffel met een zwembroek genaamd Jipje waar ik erg gehecht aan was, maar for some reason gooide ik deze meteen opzij toen ik het knuffelpaard kreeg. 
Dus, ja... Zijn er hier mensen die nog met een knuffel slapen op zo'n leeftijd, of dit hebben gedaan? Mijn vrienden maken er altijd grappen over, dus vroeg het me gewoon af.
Groetjes, Maartje.
Als ik in m'n appartement ben neem ik een kussen/ opgepropte deken/ zachte dikke trui, maar als ik bij m'n ouders thuis ben lekker de enorme knuffel hond die bij me in bed ligt.
Heb hem voor mijn 17e verjaardag gekregen, daarvoor nooit met knuffels geslapen haha. Maar ken genoeg mensen, zowel meiden als jongens, van mijn leeftijd die ook met knuffels slapen;)