Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nicje87 schreef:Alvast heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe. Door de negatieve reacties krap ik nog extra achter mijn oren.
@upendo Er is geen pleegzorg instantie bij betrokken. Wel andere instanties, maar die stel ik nog liever niet op de hoogte van onze gedachtes. Anders stoppen ze mogelijk met waar ze nu mee bezig zijn en wij willen liever een laatste optie zijn.( per pb meer info mogelijk).
@Gub Je hebt het hier over een hechtingsstoornis. Mag ik vragen hoe dat bij jullie tot uiting kwam en waar je dan tegen aanliep. Diegene om wie het gaat heeft ook een hechtingsstoornis.
@Birdie kende jij dit gezin al voordat je pleegouder werd? Wat ging er fout bij dat gezin?
Ik kan begrijpen dat mijn vragen erg persoonlijk zijn en de antwoorden mogen ook per pb gestuurd worden.
Ik probeer te vergelijken, te leren en een betere inzicht te krijgen om zo de juiste keuze te kunnen maken. Ik begrijp dat elk gezin anders is en niemand een glazenbol heeft. Als jullie ze niet willen beantwoorden begrijp ik dat ook.
Heel erg bedankt nogmaals voor de reacties.
Birdie60 schreef:Nabster schreef:
Natuurlijk zeggen ze dat wel.
De begeleiding is 10x niks.
Ze beloven je gouden bergen, maar als je ze nodig heb hebben ze geen tijd.