Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 12:07

Wat is het vreemste dat jullie als kind zijnde (dus onder de 12) hebt gezien, en tot de dag van vandaag nog bijstaat?

Mijn ding:
Een vriendin van mij had een jong broertje, haar moeder verschoonde de poepluier, en riep de hond.
Die liet ze de poep billen van de baby aflikken! En voila! 'schoon'...

Ik vond dit zo gek! (vind het nog absurd..)

Ik vraag me af of jullie ook van die dingen hebben dat ZO raar was, dat je er af en toe NOG aan denkt!

Papegara

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:07

hmm bah..

Ik kan me zo even niks voor me halen (gelukkig!)

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:09

zwarte piet. weet nog dat ik er echt bang van was en raar vond

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:10

Wtf? Ik kan me voorstellen dat je dat niet vergeet... Ik kan me ook niet (zo 1,2,3) echt iets bedenken.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:12

Ik heb vroeger toen ik een jaar of 5 was, een nog in de verpakking condoom gevonden en ging er toen mee naar mijn vader. Wij waren aan het logeren bij kennissen dus die schaamde zich wel ff. Ik wist natuurlijk niet waarom het zou grappig was, alleen dat ik dat ding niet terug kreeg. Die condoom was trouwens van de kennis.
En heb vroeger een spuit gevonden. De meiden waar ik mee was zeiden, dat als je dat op zou pakken dat je dan nooit zwanger meer kon worden. Dat is me nog goed bijgebleven :)
Laatst bijgewerkt door AaronYve op 07-11-12 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:12

Gatver! Dat is erg smerig en vooral heel onhygiënisch!

Ik zelf heb een fijne, on-rare jeugd gehad. Dus geen rare verhalen van mijn kant.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:13

Yak... Ieuww dat is inderdaad absurd!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:15

Langnek in de Efteling. Ik was toen 3 denk ik. Ben nu 39 en krijg nog de rillingen als ik er langs loop of een plaatje van hem zie. Die grote kop, de enorme ogen en dat dat dan ineens omhoog ging.... Brrrrr!

Grote hilariteit onder mijn kids dus toen we enkele weken geleden in Efteling waren. We MOESTEN van hun erlangs. Bah. Engerd.

Dat voorbeeld van TS... Ik ben nu misselijk -O-
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 07-11-12 12:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:15

Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:16

Op zich niet een vreemd moment of een vreemde gebeurtenis, maar meer vreemd dat ik het nog weet:
Ik zat bij mijn moeder achter op de fiets, we gingen naar de stad. Ik had een eierkoek vast en had er nog maar één hap uit genomen. Toen liet ik hem per ongeluk vallen en dacht ik bij mezelf: ach Janna, niet om gaan treuren, je bent toch zo vergeten dat je je eierkoek hier hebt laten vallen! :j
Mooi niet dus, ik weet het nog steeds... -O-

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:17

_JY_ schreef:
Op zich niet een vreemd moment of een vreemde gebeurtenis, maar meer vreemd dat ik het nog weet:
Ik zat bij mijn moeder achter op de fiets, we gingen naar de stad. Ik had een eierkoek vast en had er nog maar één hap uit genomen. Toen liet ik hem per ongeluk vallen en dacht ik bij mezelf: ach Janna, niet om gaan treuren, je bent toch zo vergeten dat je je eierkoek hier hebt laten vallen! :j
Mooi niet dus, ik weet het nog steeds... -O-

Geweldig _O-

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:18

Storm schreef:
Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....

:') :')

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:19

Vast wel iets vreemds.....Maar toch niet zó vreemd als de situatie uit de OP.

:wow:

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:22

Gadverdamme ts, dat snap ik dat je dat nooit vergeten bent.

Wat ik nooit vergeten ben, mijn barbies die in allerlei standjes in mijn poppenhuis stonden in hun nakie.
Ik wist toen amper wat het in hield, maar ben het nooit vergeten.
Mijn oudere broers dachten grappig te zijn.

En niet iets wat ik gezien heb, maar iets wat ze me wijs hadden gemaakt.
Mijn ouders waren een avond uit en mijn broers moesten op mij passen.
Die avond was er trekking van de staatsloterij en wij zouden kijken of we iets gewonnen hadden.
En ja hoor, we hadden een auto gewonnen zeiden mijn broers. Een Yakuto Korka.
Dus ik helemaal blij en maar wachten en wachten tot mijn ouders thuis waren (ergens midden in de nacht).
Toen ze eindelijk thuis kwamen ik helemaal blij vertellen dat we een auto hadden gewonnen.
Mijn ouders vroegen wat voor auto, dus ik zei een Yakuto Korka (zoveel indruk heeft het gemaakt dat ik die naam nog steeds weet).
Toen kwam het teleurstellende antwoord dat dat merk helemaal niet bestond. -O-

Ja, hele leuke broers heb ik hoor.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:27

Dat ik vroeger met Sint-Maarten van mijn zus een liedje met iloveyou.. Iloveyou i wanna ...(tekst vergeten) moest zingen anders zou ze me slaan.
Ik heb me omgedraaid en met mn rug naar de vrouw toe huilend het liedje gezongen..zooow die kreeg straf toen ze thuis kwam }>

Heb nu nog steeds een hekel aan 11 november..'t zal dr vast wat mee te maken hebben. ;(

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:30

Daks schreef:
Storm schreef:

:') :')

Net zoiets, bij mij lag de betreffende persoon in kwestie met zijn erectie in het gras.
Ik dacht dat hij een vleeskleurig vaasje tussen zijn benen had gezet, wist ik veel, had op mijn 7e nog nooit zoiets gezien in vol ornaat! :+
Hij zei nog: jullie mogen best even kijken hoor.. Hij leek me wel vriendelijk. :')
Het veel oudere meisje waar ik mee speelde op dat moment vertelde mij dat we nu weg moesten en legde me later uit waarom.
Was soort van in shock dat zo'n ding zo groot kon worden. Dat het niet normaal was wat de man vroeg kwam niet eens bij me binnen, later pas -toen ik heel wat jaartjes ouder was- realiseerde ik me dat natuurlijk wel.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:31

M'n vader tegen mij; Loop je even naar de coperatie, heb bougie-vonkjes nodig....
:+ die dingen bestaan ja helemaal niet!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:34

Ik was eens met mijn moeder en beppe aan het wandelen, was er een potloodventer. De jas open, mijn beppe bekijkt hem eens en zegt: wat een kleintje. De man wist niet hoe snel hij weg moest komen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:35

hmm kan me zo 123 niet iets herinnerne.

ja 1x waren we op vakantie. uit eten.., kwam ons eten maar niet. zijn we weggegaan zonder betalen.
en 1x was ik met mijn opa langs de mac drive.. zat er 50 cent verschil in.. mijn opa flippen haha..

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:36

Gatverdamme wat een vies mens met die hond.... -O-

Haha ,een Yakuto :')

Wij vonden bij het buitenspelen een partij boekjes.
Het waren dus sexboekjes -O- best schokkend voor een kind hoor!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:40

Ahhh bah, arme hond :') Gadverdamme zeg, echt walgelijk..

Ik heb ooit een man gezien met een kinderwagen en een pop erin, die een zak snoep bij had.. Toen vroeg ie aan mij of ik een snoepje wilde, en toen zei ik "Nee, heb net mijn tanden gepoetst" en rende weg :') Dat vergeet ik nooit meer, wat een enge vent met zijn baby born.. brr!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:47

mijn paarse fietsje is gestolen door een volwassen vent :( ik weet nog wel dat die zei "ik neem je fietsje mee" ik was 4 jaar oud, mijn moeder dacht dat een van de kindjes van de straat er mee reed en geloofde me dus niet :+ Nou mijn fietsje is dus nog steeds mooi weg! als ik um ooit nog tegen kom zal ik heb zeggen ook

Wendy_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:48

Toen ik 3 of 4 jaar was, bleef mijn oma bij ons logeren..
Deze liep achter mij de trap af en liet per ongeluk haar kunstgebit uit haar mond vallen, alleen wist ik toen dus nog niet dat dat bestond haha, ben gillend naar mn moeder gerend dat oma haar tanden uit haar mond gevallen waren :=
Dat heeft schijnbaar zoveel indruk achtergelaten dat ik het nooit meer vergeten ben.

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:48

Wij gingen vroeger heel vaak naar Frankrijk toe met de auto, naar familie. We stopten eigenlijk altijd bij dezelfde pompstations. Op een pompstation bij Parijs stopten we ook en ik moest naar de wc. Ik was denk ik 8 ofzo (?). In ieder geval het toilet dat ik gekozen had, had allemaal gaten in de muur zitten. Door 1 groot gat kon ik zien dat op de wc aan de andere kant een man zat (op de meisjeswc!!! :oo ). En hij zat maar met zijn piemel te bewegen en keek door het gat naar mij. :roll:
Ik heb maar snel geplast en ben toen naar mijn moeder gerend, vond het toch wel vreemd allemaal.

Mijn ouders hebben het gemeld bij het pompstation. En we zijn er nooit meer gestopt!!! *\o/*

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 12:51

Bah! wat een hoop kinderlokker-pootloodventer e.d. verhalen zeg!