Vanaf het begin af aan viel me al op dat de buurman graag naar harde muziek luisterde. Nou opzich niet zo'n probleem, alleen de tijden en het volume zijn af en toe buitenproportioneel

Het wisselt van enigszins hoorbare bass overdag en door de weeks tot echt complete Thunderdome concerten om middernacht in het weekend. Vorige week was echt een hoogtepunt waarbij ik om 03.00 uur 's nachts heb aangebeld met het verzoek of het wat zachter mocht. Hij verontschuldigde zich, maar daarna ging het van standje "mega turbo" naar "turbo". Niet echt een grote verbetering dus. Ik ben wel in slaap gevallen, maar om 07.00u 's ochtends (

Ik begreep van haar dat hij al sinds hij er woont (2007) voor veel geluidsoverlast zorgt. Hij heeft zelfs al een gesprek bij de woningbouw gehad na klachten. Maar sindsdien is er dus weinig veranderd. De buurvrouw heeft zich er nu maar bij neergelegd. Het probleem is dat wanneer hij er op wordt aangesproken wordt, hij die ávond de muziek wel (wat) zachter zet, maar de volgende dag het net zo hard weer door de luidsprekers knalt.
Ook op dit moment is hij weer ontzettend hard hoorbaar. Het ergste is nog dat ík me er vervelend om voel om weer aan te bellen en hem ook zijn plezier in het weekend gun (eigenlijk omgekeerde wereld!). En twijfel wat ik moet doen. Eerst nog kansen geven om het zachter te zetten (wat blijkbaar geen moer werkt gezien de resultaten bij het verleden) of aangeven dat ik als hij zo doorgaat ik de politie/woningbouw bel? Of zonder waarschuwing klagen.... Ik wil ook een goede buurrelatie behouden maar de buurman heeft geloof ik geen enkele behoefte om aan de mensen naast hem te denken