Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ook heb ik zelf vroeger bij spaaracties het niet in mijn hoofd gehaald zo op mensen af te lopen.
Air schreef:Hier blijven ze netjes achter hek staan, anders worden ze ook de winkel uitgestuurd. Ik snap ook niet dat er niet iets bij jullie AH wordt ondernomen... dan maar de ouders aansprakelijk stellen voor overlast.
suze_ schreef:Als zo'n duimpje mij zo aanspreekt, sleep ik hem dus echt mooi aan z'n oortje richting zijn ouders...
Overigens vind ik niet dat de AH verantwoordelijk is voor dit probleem, maar de ouders.
suze_ schreef:Als zo'n duimpje mij zo aanspreekt, sleep ik hem dus echt mooi aan z'n oortje richting zijn ouders...
Overigens vind ik niet dat de AH verantwoordelijk is voor dit probleem, maar de ouders.

.
.
Air schreef:Vjestagirl, zeggen dat de AH het probleem creert is natuurlijk volkomen onterrecht, genoeg volwassen kerels die de voetbalplaatjes ook sparen
Dat jou AH het verkeerd aanpakt heeft nog niks met de AH in zijn algemeen te maken!
Dus omdat er bij jou in de buurt flinke steken gevallen zijn in de opvoeding van die kinderen mag AH geen voetbalplaatjesacties meer houden?
furious schreef:Die is wel heel erg bijdehand zeg!
Hier stonden ze ook voor de deur van de winkel. Hele ingang geblokkeerd