Het doorgeefstokje van februari: Mavantos.

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Het doorgeefstokje van februari: Mavantos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 07:18

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Mavantos met haar paard.

Begin deze maand kon je in het 1e doorgeefstokje van februari, de antwoorden van bokker Fokfanaat lezen. Altijd leuk om wat meer over een bokker te weten te komen, en de reacties zijn altijd erg positief. In dat doorgeefstokje kon je lezen dat Fokfanaat graag wat meer te weten wilde komen over bokker Mavantos,al weer 11 jaar te vinden op bokt. Benieuwd of Mavantos vroeger veel penny-gedachtes had en nieuwsgierig naar welke bokker zij uitkoos voor volgende maand? Lees dan snel verder!

1. Waarom heb je je 11 jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik heb me 11 jaar geleden geregistreerd en op dat moment was ik 11 jaar oud. De hoogstwaarschijnlijke reden was waarschijnlijk dat het over paarden ging :+

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:
als ze goed kan rijden zou ik een grotere pony nemen want ik ben 11 jaar en 1,60m en heb een pony van 1,55 en een halve cm
dus ik denk dat ze nog groeit dus je kunt beter een wat grotere pony nemen want een vriendin van mij heeft een D pony en zelf is zij net zo groot als mij en die pony heeft ze mischien pas 1 jaar en die pony mowt ook al weg omdat ze te groot is !

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Ik heb even teruggekeken, want het is nogal lang geleden. Tot mijn verbazing valt het wel mee, ik geef mijn oudste berichten een 7,5 qua 'beschamendheid'.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Dit zou ik eigenlijk niet weten :')

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Bokt.nl is vooral het platform als ik ervaringen wil hebben over een bepaald product. Door het grote aantal gebruikers is er veel informatie beschikbaar en zijn er een hoop (ongezouten) meningen.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Echte penny-gedachten heb ik niet gehad naar mijn weten, maar ik was wel al van kleins af aan bezeten door alles wat met paarden te maken had. Kennen jullie de radioreclame van dat meisje die oppert een paardenstal te maken van de zolderkamer? Dat had ik kunnen zijn *D
Afbeelding
Een artikel over Mavantos in de krant.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Als alles zou kunnen dan had ik mijn opleiding dit studiejaar nog afgerond en aan de slag gegaan bij een leuk bedrijf binnen de vastgoedsector en had ik daarnaast nog 1 of 2 paarden extra gehad om uiteindelijk te verkopen. Ik vind het ontzettend leuk om te zien dat andere mensen plezier hebben van hun paard en daar successen mee behalen. Zo hebben wij ooit een veulentje gekocht, later zadelmak gemaakt, een beetje gereden en verkocht. Dat paard loopt op dit moment succesvol Prix St. George in Engeland.

8.Wat wil je nog graag met de paarden bereiken?
Er is nog teveel om op te noemen wat ik graag zou willen bereiken. Het is niet mijn ultieme droom om bijvoorbeeld op de olympische spelen te rijden, al zou dat natuurlijk wel super gaaf zijn. Ik vind vooral de jonge paardencompetities erg leuk. Wel zou ik graag nog een keer Z/ZZ willen rijden met een fijn paard en misschien ooit nog wel eens een beetje verder als dat zou lukken en kunnen.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
peetje82

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Heb jij speciale rituelen als je op wedstrijd gaat?

lovefi

Re: Het doorgeefstokje van februari: Mavantos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:00

Leuk Maaike! Hoop dat alles goed gaat met jou en je topper(s)!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 09:13

lovefi schreef:
Leuk Maaike! Hoop dat alles goed gaat met jou en je topper(s)!

Jaa, ze doen het ontzettend goed! Spook begint echt een stoere jongen te worden en de nieuwe gup is net zadelmak *\o/*