Bokt community
Fokfanaat met haar brokkenpilootje Nikkie
Februari. Alweer de 2e maand van het nieuwe jaar, wat gaat de tijd snel. In het 2e doorgeefstokje van januari kon je de antwoorden lezen van Tenno7. De reacties waren weer erg leuk, en via PB gaf een bokker door dat zij wel graag Fokfanaat een keer in het doorgeefstokje zou willen zien. Zo gezegd, zo gedaan. Fokfanaat nam het stokje enthousiast aan en beantwoordde graag onze vragen. Benieuwd of ze vroeger een penny was of juist niet? En wat het mooiste is wat ze met de paarden heeft meegemaakt? Lees dan snel verder in het 1e doorgeefstokje van februari!
1. Waarom heb je je 17-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik ben er via een bericht op een andere site terecht gekomen, en flink blijven hangen. Heel leuk om online ervaringen uit te wisselen met andere paardenmensen, en heel veel dom gezwets in de huiskamer.
2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
“Hallo,
Ik heb pas een leuke 3 jarige KelvinXGoodtimesXG.Ramiro Z. gekocht en ik vroeg me af of er meer mensen in Kelvin op stal hebben en wat kun ervaringen zijn? Ook ben ik op zoek naar een foto en of meer info over deze flemmingh zoon.
Alvast bedankt”
3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Dat valt heel erg mee, ik was natuurlijk ook geen puber oid, maar al een jaar of 28
4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Met vorig rijpaard Samsam zijn we nog wel eens naar een boktclinic geweest en daar heb ik ook wel veel fototopics van geplaatst destijds, de laatste jaren vooral veel fokkerij berichten en veulenfoto’s.
5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Een dagelijks tijdverdrijf, niet meer zo als vroeger, maar ben wel echt dagelijks nog aanwezig om wat topics “bij te houden”.
6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Nou een echte penny ben ik nooit echt geweest vind ik, maar heb ook wel taarten gemaakt voor mijn pony als kind.
Fokfanaat haar oogappel, Elite Prok D-OC merrie Vilexa V. Ro-lex met een veulen van In-style
7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Ik ben echt heel blij met hoe mijn leven er nu uitziet, al zou ik wel wat meer zelfvertrouwen en discipline willen hebben, met een paar maatjes minder gaan veel dingen toch makkelijk.
8. Wat is het allerleukste/grappigste wat je met paarden hebt meegemaakt?
Wat echt een van de mooiste momenten was vond ik, toen mijn dochter met haar C pony Boris (pony had nog nooit een officiële wedstrijd gesprongen en dochter ook niet) een foutloze rit reden op de Gelderse Kampioenschappen in het B springen, en met hun verenigingsteam een prachtige, volledig onverwachte, 3e plaats bemachtigden en daarmee ook een ticket voor de Nederlandse Kampioenschappen kregen.
9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Mavantos
10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Wat wil je nog graag met de paarden bereiken?