Pablo is nu 2 jaar in mijn bezit en ik heb hem gekocht als project. En ja, hij is absoluut een project
 .. In het begin vond hij alles eng en spannend. Inmiddels ben ik al zover dat ik erop kan zitten, stappen en sturen en sinds kort zijn onze eerste drafjes een feit. Ondanks dat Pablo het soms echt nog erg spannend vindt, verschiet hij hooguit 10 meter en staat dan stil, waarna we rustig onze weg weer vervolgen. Echter was dit vandaag even anders... Geen idee wat de reden van zijn explosie was, maar tijdens het opstappen, besloot hij om af te gaan... Dit heeft hij 1 keer eerder gedaan en dat was 2 jaar geleden toen ik hem voor het eerst een drafje vroeg, waar hij toen nog totaal niet klaar voor was (was ook absoluut mijn eigen schuld
 .. In het begin vond hij alles eng en spannend. Inmiddels ben ik al zover dat ik erop kan zitten, stappen en sturen en sinds kort zijn onze eerste drafjes een feit. Ondanks dat Pablo het soms echt nog erg spannend vindt, verschiet hij hooguit 10 meter en staat dan stil, waarna we rustig onze weg weer vervolgen. Echter was dit vandaag even anders... Geen idee wat de reden van zijn explosie was, maar tijdens het opstappen, besloot hij om af te gaan... Dit heeft hij 1 keer eerder gedaan en dat was 2 jaar geleden toen ik hem voor het eerst een drafje vroeg, waar hij toen nog totaal niet klaar voor was (was ook absoluut mijn eigen schuld   ) Maar goed, er waren vandaag nog 2 momentjes dat hij er van tussen ging en uiteindelijk hebben we het toch nog ontspannen kunnen afsluiten. Zoals in het filmpje te zien is, ben ik er een 2e keer opgestapt en dit keer bleef hij, ondanks de spanning, toch netjes staan.
 ) Maar goed, er waren vandaag nog 2 momentjes dat hij er van tussen ging en uiteindelijk hebben we het toch nog ontspannen kunnen afsluiten. Zoals in het filmpje te zien is, ben ik er een 2e keer opgestapt en dit keer bleef hij, ondanks de spanning, toch netjes staan.Het enige wat ik van hem vraag, is dat ie wilt ontspannen en anders zijn spanning afvloeit

Een paar momenten uit het filmpje:

Geplaatst
               Geplaatst 

herkenbaar plekje.
 herkenbaar plekje. 

Gebaseerd op de info die voor handen is, is de bezorgdheid niet apart. Maar zelfs met de info die je geeft vind ik de reactie van het dier nog steeds zorgwekkend.
  Gebaseerd op de info die voor handen is, is de bezorgdheid niet apart. Maar zelfs met de info die je geeft vind ik de reactie van het dier nog steeds zorgwekkend.                                                         
 )
 )