Met beide mannen gestart in de B en wij starten puur voor de lol en niet voor de punten!
Als eerste was Elimar aan de beurt (13 jarige KWPN'er van Zavall VDL). Elimar is iets groter geworden dan dat hij had moeten zijn (1,85

Het plaatje is dus alles behalve perfect, we hebben nog een lange weg te gaan maar zijn ook al van zo ver gekomen!

Daarna was Kaika een de beurt (8 jarige Frederiksborger van Staccato). Kaika is nog een heerlijke puppy en we starten puur voor de ervaring en lekker kilometers maken. We doen alles op zijn tempo en daardoor is hij ook nog niet zo ver geschoold maar dat maakt ook niks uit. In de ring vliegt het nog een beetje overal heen en zeker de galop is echt nog een dingetje

Jury was het niet helemaal eens met mijn gevoel, voor mij voelde bij beide paarden de eerste proeven 1000x beter aan dan de tweede proeven. Toen waren ze beide mentaal echt moe maar de jury vond de tweede proeven er beter uit zien. Wel heel fijn bruikbaar commentaar bij gekregen dus daar kunnen we over een paar maanden lekker mee aan de slag (Ik ben gisteren geopereerd aan mijn enkel dus voor mij zit rijden er voorlopig helaas niet meer in)!
Als laatste nog even een foto met mijn knappe dino's, wat kan ik toch van ze genieten! (In hun prachtige eenhoorndekens

Tips mogen maar hou het alsjeblieft lief! Ik ben geen perfecte ruiter en heb geen chique dressuurpaarden (voor mij zijn ze perfect