Gelukkig genas de breuk boven verwachting goed. Hij bleek wel nog wat last van artrose te hebben maar ook die last is met een behandeling van de dierenarts nagenoeg weg. Hij heeft energie voor 10 en is super happy, zoals ook wel te zien in deze verjaardagsvideo

Llevado heb ik in deze tijd juist wat meer gereden. Ik rij vaak zelf meer op Jauke, zeker op buitenrit zit ik zelf altijd op Jauke, wat dat betreft heb ik door Jauke zijn blessure Llevado eigenlijk weer wat beter leren kennen en me nog beter gerealiseerd wat een fijn paard hij eigenlijk toch ook is. Neemt niet weg dat nu het weer kan ik toch weer veel met Jauke rij

In het voorjaar hebben we wat leuke fotoshoots gedaan met de paarden. Ik had in het najaar een nieuwe camera gekocht en die test je toch het beste met mooi weer

Het hoogte punt dit jaar was toch wel de open dag die ik organiseerde samen met De Koningshoeve, Robijntjah hier op bokt. Wat een toffe dag was dat! Super leuke bezoekers en we konden met een paar paarden en mensen een interessant en bomvol programma aanbieden. Kregen ook heel erg veel enthousiaste feedback.

Dit jaar stonden we voor het eerst sinds 2 jaar corona weer in de showring. De Burghse dag, dag van het paard, Equiday allemaal toffe evenementen waar we bij waren! Ik kon merken dat de paarden er zin in hadden, we hadden het volgens mij allemaal wel een beetje gemist.

De Burghse dag combineer ik altijd graag met een vakantie, wat is er fijner dan een paar dagen met je paard aan het strand?

Na het showseizoen kabbelt het dan weer een beetje, wat spelen, wat rijden, iedere week een nieuwe youtube video, lessen geven. Ik heb geen echte doelen met de paarden meer in het rijden. Beide hebben zo hun mankementjes, dus we doen het met wat er is en dat gaat gelukkig prima momenteel.
12 november mocht ik met Jauke Sinterklaas binnen halen in Eindhoven. Hij is dan wel niet wit, maar Eindhoven vindt braaf belangrijker dan kleur en Jauke is wel erg knap natuurlijk maar vooral, een echte kindervriend. Dat er buggy's onder zijn buik geparkeerd worden zodat de inhoud zijn buik kan aaien, dat vindt hij geen enkel probleem. En dat is natuurlijk van grote waarde voor een sinterklaas intochtpaard. En ik vond het super dat we dit mochten doen, wat een ervaring weer! Er is toch maar weinig wat ik nog niet met Jauke heb gedaan...

Sinds kort staan de paarden weer op een andere locatie, bij mij dichterbij en we hebben weer een binnenbak. Deze hebben we mooi kunnen gebruiken om onze kerstgroet op te kunnen nemen en die wil ik dan ook heel erg graag met jullie delen. Zelf vind ik de video echt hilarisch geworden, dus een aanrader om te kijken. Ik ben natuurlijk heel erg benieuwd of jullie er ook zo om hebben kunnen lachen