Een jaar lang Angel

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shinedown

Berichten: 1016
Geregistreerd: 19-03-09

Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-22 12:59

Hey!

Geen inspiratie voor een pakkende titel dit jaar haha. Maar volgens traditie is hier weer een jaartopic van mij en Angel :). Angel is mijn lieve 21-jarige paard (ofja, pony) die nog voor alles in is (op een iets rustiger tempo uiteraard :') ).

We hebben weer een hoop mooie ritten gemaakt. Sinds de verhuizing van mijn favoriete stalgenootje en Angel's maatje Isabel rijden we tegenwoordig meestal alleen. We zijn wel regelmatig op bezoek geweest op hun nieuwe stal om samen te rijden, die gelukkig heel dichtbij was. Sinds dit jaar kunnen we goed alleen laden en durf ik ook alleen op pad met trailer :D (zo goed als haha). We hebben bijna 800km getracked :).

1. Januari - Februari
Eind 2021 hebben mijn vader en ik mijn trailer vanaf de bodem opnieuw opgebouwd. Precies op tijd klaar in het nieuwe jaar. Gezien Angels leeftijd hebben we een APK gedaan bij de DA. Alles was prima.

Afbeelding

Afbeelding

3. Maart
De bak was vroeg goed dit jaar. In de winter is hij helaas niet te berijden. Zodra het weer kan gaan we er altijd weer in. Angel wordt altijd erg enthousiast van balkjes.

Afbeelding

4. April
Samen met onze matties Meggie en Isabel deden we weer mee aan de Horse Escape. Altijd zó ontzettend leuk. Deze keer was hij nog leuker, want we werden eerste :D.

Afbeelding

5. Mei - Juni - Juli - Augustus
Maakten we weer een hoop mooie ritten. Of thuis, of op bezoek bij Meggie en Isabel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

9. September
Ik kwam terug na 3 weken vakantie en trof Angel aan met een kneiter dikke knie en dik onderbeen. Ze liep gelukkig niet kreupel en had ook geen koorts. Meteen op ontstekingsremmers, 2x per dag koelen en gel. Na een week was de zwelling zo goed als weg en gingen we op controle bij de DA. Omdat ze in de buigproef op haar andere achterbeen reactie gaf toch nog extra ontstekingsremmers. We mochten wel de beweging weer rustig opbouwen.

Afbeelding

10. Oktober
In oktober hebben we alles rustig opgebouwd en zijn we ook weer bij ons oud-stalgenootje op bezoek geweest. Ook was de bak nog goed, dus daar waren we ook regelmatig te vinden.

Afbeelding

Afbeelding

11. November
Lekkere ritjes gemaakt en een bijzonder moment op de foto vastgelegd. Ik zie Angel niet vaak liggen, en als ik het zie staat ze vaak op en komt ze naar me toe. Deze keer bleef ze liggen. Dus lunch (supplementen) op bed gebracht en het moment even vastgelegd <3 .

Afbeelding

12. December
Mijn 'alleen met de trailer op pad angst' had ik al deels overwonnen door naar ons oud-stalgenootje/DA/hoefsmid te gaan, allemaal op max. zo'n 20 minuten binnendoor. Helaas is mijn oud-stalgenootje nu nog een stuk verder verhuisd. Uiteraard willen we nog steeds op bezoek om samen te rijden. Te gezellig, en wie wil nou niet rijden in de Drunense duinen 8-) . Om mijn 'alleen met de trailer op pad en over de snelweg angst' te overwinnen ben ik alleen naar een ander bos gegaan 20 minuten verderop, mét snelweg. Uiteraard ging alles gewoon goed, alle onrealistische angsten zitten slechts in mijn hoofd haha :') . Wel grote persoonlijke overwinning! *\o/*

Afbeelding

Dat ik nog lang mag genieten van het liefste paard <3

Afbeelding

Net als ieder jaar hoop ik volgend jaar weer veel mooie ritjes te maken, en mijn 'alleen met de trailer ver weg angst' te overwinnen om nog meer gezellige ritjes te maken :D

Roosch

Berichten: 37274
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:01

Ik vind Angel echt zo een leuke pony! <3 wat een mooi overzicht weer zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:06

Ach, Angel, still going strong, wat ontzettend leuk! :D Op naar nog een mooi jaar, en hopelijk volgen er nog veel meer! *\o/*

fleurtjeuh
Berichten: 10992
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:36

Jaa Angel! Ze blijft zo leuk!

Es_ther

Berichten: 18805
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:02

Daar is m’n knappe angel weer <3 ! Heel leuk overzicht!

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:38

Oooh Angel. Wat een leuk dier altijd <3. Die herinner ik me nog uit de oude Horse Temptation dagen :')

xDenies

Berichten: 13703
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:43

Heerlijk topic van Angel, blijft een leuk dier! Zo te zien hebben jullie onwijs genoten, maar hoe kan het ook anders met zulke mooie gebieden! <3

Autumnn

Berichten: 8342
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 15:54

Wat een heerlijk vrolijk overzicht! Op naar een gezond nieuw jaar <3

Hhilde

Berichten: 7688
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 16:01

Wat een knap dier en zo te zien hebben jullie op het dikke been na een heerlijk jaar gehad <3

amyblub

Berichten: 244
Geregistreerd: 29-11-15
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:48

Wat een leuk overzicht! Ik moest laatst nog aan jullie denken, ik zag jullie 'vroeger' volgens mij op horsetycoon/hetpaardenspel vaker voorbij komen en ik vond jullie altijd al zo leuk! Moest er echt toevallig aan denken en nu zie ik dit :D Leuk om te zien dat het goed gaat met jullie!

Hevonen

Berichten: 5758
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 11:07

Wat een aansprekend en mooi dier. Hoop dat jullie samen nog heel lang plezier hebben!

hannelot
Berichten: 1063
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Re: Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 12:23

Leuk paard!

mvdbijl

Berichten: 3727
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 12:24

Wat een leuk paard, zo te zien genieten jullie samen :D

_Denise_

Berichten: 5623
Geregistreerd: 05-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:30

21 alweer, waar blijft de tijd. Ze gaat nog lekker even door zo te zien! Fijn dat het nu al een beetje is gelukt met je alleen op pad met de trailer-angst, zet hem op het aankomende jaar voor nog meer mooie ritten *\o/*

Anoniem

Re: Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 17:11

Wat een heerlijke manier om plezier met je paard te hebben; zo afwisselend! Geniet hier echt van mee. En ik hoop met je mee, dat je nog heel veel jaren plezier mag hebben van Angel. <3

Wildgirl

Berichten: 11734
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 17:31

Ja Angel! <3 *\o/*

Ze is en blijft zo leuk, hoop dat jullie nog lang samen mogen genieten TS!

Fangio

Berichten: 2574
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Een jaar lang Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 21:20

Jullie zijn echt een van mn favoriete bokt-duo's! Het plezier straalt er altijd vanaf <3

KimE

Berichten: 1673
Geregistreerd: 27-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 12:44

Het jaar is niet compleet zonder jaaroverzicht van Angel! <3
Super fijn dat jullie nog zoveel kunnen doen en dat haar blessure weer helemaal is hersteld. Op naar een mooi 2023!

Shinedown

Berichten: 1016
Geregistreerd: 19-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-22 16:01

Wat een ontzettend leuke reacties, dankjewel allemaal! <3

We genieten inderdaad wat af, hopelijk nog heel lang :D

Coco4life
Berichten: 1286
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 16:24

Wat een mooi paard! Moge jullie nog vele jaren samen beleven!

Shinedown

Berichten: 1016
Geregistreerd: 19-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-22 09:39

_Denise_ schreef:
21 alweer, waar blijft de tijd. Ze gaat nog lekker even door zo te zien! Fijn dat het nu al een beetje is gelukt met je alleen op pad met de trailer-angst, zet hem op het aankomende jaar voor nog meer mooie ritten *\o/*


We hebben het dit jaar nog voor mekaar gekregen! Afgelopen zaterdag zijn we naar Drunen gegaan en samen gereden met onze matties :D. Het was heel spannend maar wel heel leuk 8-).

Afbeelding

Afbeelding