Inmiddels kan ik wel een USA serie maken hier op RIJ-ITP
Hopelijk vinden jullie het nog steeds leuk om mijn topics te lezen/kijken.Deze keer heb ik Karra opgezadeld voor de foto’s. Ze is een 17 jarige Clydesdale x Thoroughbred merrie. Ontzettend lief, wil heel graag werken, en heerlijk ongecompliceerd. Haar eigenaresse is ruim een jaar geleden begonnen met lessen bij mij. Ze waren beide als combinatie toen op manege niveau. In de afgelopen tijd hebben ze allebei enorm veel geleerd. Nu is haar eigenaresse een aantal weken geleden verhuisd naar de andere kant van Amerika. Ze heeft mij gevraagd om voor Karra te zorgen totdat het transport geregeld is zodat ook Karra kan verhuizen die kant op.
Inmiddels heb ik Karra nu een maandje in training en ze doet het hartstikke goed
Het allerleukste aan mijn baan is toch wel dat ik allerlei soorten paarden te rijden krijg die niet het ‘perfecte dressuurpaard’ zijn. En met allemaal vind ik wel een weg om er toch een heleboel uit te halen! En dat is waar het me uiteindelijk om gaat, dat je met elk paard, op een eerlijke manier van rijden, een heel eind kunt komen.Mocht je mijn avonturen op de voet willen volgen, ik probeer regelmatig op instagram te posten @christinedv_
Geniet (hopelijk!) van de foto’s

Bedankt voor het kijken!
ik heb een tijdje gewerkt met ClydesdalexArabier paarden. Oersterk, toch elegant en koel in het hoofd
is dat met deze ook zo?
Hele aparte kruising inderdaad, maar wat een prachtig paard is eruit gekomen, echt helemaal mijn smaak. 
Zijn vrij geliefde kruisingen voor eventing of jachtrijden.