Het is alweer even terug dat ik een ITP heb gemaakt. Maar als je altijd alleen bent, is dat ook niet altijd makkelijk te realiseren qua foto's..
Ik ben het afgelopen weekend naar Schaijk geweest met dr. Ik had geen stal gehuurd, want het is dichtbij.
Dat betekende wel dat ze gedurende de dag, ofwel op de trailer, ofwel ernaast moest staan.
Maar wat deed ze dat goed, niet moeilijk doen, eten en klaar

Vrijdag hadden we bestgaand, helaas niet door naar de finale, maar ze deed het in ieder geval braaf!
Zaterdag hadden we springwedstrijdje (50-60 cm). Foutloos, maar door een stuur fout van mij een hindernis gemist, dus moest opnieuw aanrijden (wat dus een weigering is helaas)
In de middag een crossclinic, wat ontzettend gaaf was dat! (we hebben al vaker crosslessen gehad, maar op en af sprongen hadden we nog nooit gedaan..)
Zondag dressuur wedstrijd, speciaal de startkaart weer geactiveerd, en niet voor niets

2 keer 1e in de B met 206 en 194,5 punten

En nog mee gedaan aan de parade. In het kader van, we hebben het nog nooit gedaan, dus ik denk dat we het wel kunnen ook maar gelijk de vlag gedragen.
Ze had wel wat paniek

Maar daarna was het redelijk goed en stond ze ook braaf stil.
Al met al, trotser dan trots!

Geniet van de foto's zoals ik dat ook elke keer weer doe

Ik heb ze redelijk op volgorde staan van het evenement

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9: