Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Tinkermuts schreef:Wat een prachtige hafdame heb je daar, en wat tof dat ze alles zo leuk en enthousiast deed.
En jullie hebben plezier gehad, het allerbelangrijkste
miriammiddel schreef:Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Ik heb je crossles ook helemaal gezien, wat deed je dame het ook onwijs goed!
Mando schreef:Wat genieten.
Altijd leuk die haflinger wedstrijden.
daffodil schreef:Man man man die parade....ik heb er nog nachtmerries van maar goed ook dat slijt weer!
Het was echt fantastisch en gezellig! Je foto's zijn top!
pien_2010 schreef:Oef, Wat een mooi behang heeft je dame. Ik stem voor loslaten voortaan!!!! Heel mooi paardje, mooie foto's en leuk topic.
Fangio schreef:Oh, jouw gezicht is zo herkenbaar! De mijne vind springen ook super, ik, ja leuk, maar vooral ook heel eng
Leuk overzicht en fijn dat jullie zo genoten hebben!
gerlindie schreef:Heerlijk
Wat een knapperd zeg!
UK_eef schreef:Heerlijke plaatjes!
hannelot schreef:vandaar je gezicht haha
SarahIlse schreef:Wat een knappe Haf! Mooie combi zijn jullie. En ziet eruit alsof jullie een heerlijk weekend hebben gehad.
Cynthia82 schreef:Terecht dat je zo trots bent Wen!
En je hebt haar nog zelf gefokt ook
Echt een droompony!
Marigo schreef:Wat een stoere haf! En wat een plezier stralen jullie uit! Haha ook tijdens de cross
Bentuh schreef:ik moest hier ook smakelijk om lachen..
wat een prachtige haf heb jij zeg
Mer1980 schreef:Echt super stoer! Echte crosspony hoor, je ziet het plezier er vanaf stralen
Es_ther schreef:Heerlijke foto’s!
Knappe merrie
Maar moest stiekem wel lachen om foto 8, je kijkt nogal angstig
LyonaHorse schreef:Geweldige foto's! En ik ben stikjaloers op de hoeveelheid manen van jou haf. De manen van de mijne willen maar niet langer worden... Wat een sprookjespony heb je!