even op iejoor gestapt.

Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

line18

even op iejoor gestapt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-22 11:51

sinds jan. eindelijk weer eens even op iejoor gestapt.
ik ben ruim 4 maanden zwanger en hierdoor rij ik eigenlijk niet meer.
( ik ben goed ziek van de zwangerschap, en kan hierdoor niet zo heel veel)

ik heb alleen "uit"gestapt.

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 11:55

Toch leuk dat je nog even de puf heb om op je pony te stappen.Jammer zeg vier maanden ziek weinig genieten van je zwangerschap dan.Hopelijk gaat de rest van je zwangerschap beter.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 11:57

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had dit topic aangeklikt omdat ik dacht dat het over een ezel zou gaan en ik die leuk vind.Iejoor is immers een ezelnaam maar jouw Fjord is ook heel leuk.

line18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-22 11:58

office schreef:
Toch leuk dat je nog even de puf heb om op je pony te stappen.Jammer zeg vier maanden ziek weinig genieten van je zwangerschap dan.Hopelijk gaat de rest van je zwangerschap beter.

ik hoop dat het nu zo blijft zoals het nu is.
dan ben ik al blij.
en hoop vaker even op te stappen.

al twijfel ik of ik als ik de puf heb wel de andere gangen wel mogen/ goed zijn.

line18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-22 12:00

anjali schreef:
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had dit topic aangeklikt omdat ik dacht dat het over een ezel zou gaan en ik die leuk vind.Iejoor is immers een ezelnaam maar jouw Fjord is ook heel leuk.

mijn fjord is af en toe net zo'n ezel.
daardoor heeft hij deze naam gekregen ( hij heet met zijn stamboomnaam is Frits)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 12:01

Leuk, ik moest wel even herlezen….. 4 maanden zwanger …. Ik denk dat ik er zo uit zag als ik bijna moest bevallen.

Veel sterkte alvast dan met de rest van de zwangerschap, hoop dat je je voor de rest wat beter voelt!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 12:03

tengeltje11 schreef:
Leuk, ik moest wel even herlezen….. 4 maanden zwanger …. Ik denk dat ik er zo uit zag als ik bijna moest bevallen.

*\o/* En de prijs voor onaardigste boktopmerking van de maand gaat naar... -O-

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 12:13

Fijn dat je er weer eens op hebt kunnen stappen.

En of het goed of slecht is om paard te rijden? De ene rijd tot aan de bevalling, de andere rijd al vroeg helemaal niet meer.
Denk dat je dat het beste zelf kan aanvoelen.
Lekker kijken waar je zelf puf voor hebt dus.

nienke555

Re: even op iejoor gestapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 12:49

Leuk dat je toch even hebt kunnen rijden, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk voel je je snel minder ziek.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:01

oomens schreef:
tengeltje11 schreef:

*\o/* En de prijs voor onaardigste boktopmerking van de maand gaat naar... -O-

Ik lees het niet als onaardig? De ene toont een buik sneller dan de ander. Dat is toch helemaal geen taboe?

Super leuk TS! Jammer dat je zo ziek bent geweest. Lekker even genieten van het uitstappen. Soms is dat zo ontspannend :D

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:03

hopelijk voel je je snel minder beroerd! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk he, even ontspannen met je maatje!

Ik heb toendertijd tot 38 weken "gereden" met mijn fjord. De laatste weken waren het alleen nog stap ritjes, maar daarvoor reed ik gewoon nog wel echt. Mijn verloskundige zei steeds; "zolang jij je veilig voelt op je paard en geen last hebt, lekker blijven doen!" Alleen toen ik eenmaal de 6 maanden voorbij was vroeg ze me wel om echt voorzichtig te zijn qua vallen. Maar niet zozeer oor het hobelen hoor, dat kan echt geen kwaad!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:04

Kabayo schreef:
Ik lees het niet als onaardig? De ene toont een buik sneller dan de ander. Dat is toch helemaal geen taboe?

Het klinkt alsof er met zoveel woorden gezegd wordt: "wat heb jij een enorme buik"
Dat is toch niet zo aardig om tegen iemand te zeggen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:09

oomens schreef:
Kabayo schreef:

Het klinkt alsof er met zoveel woorden gezegd wordt: "wat heb jij een enorme buik"

Met de hoeveelheid buik-shoots die tegenwoordig op social media voorbij komen kan ik me voorstellen dat tengeltje helemaal niet bedacht heeft dat iemand het ook als onaardig kan opvatten. :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:13

oomens schreef:

Alleen als iemand niet zwanger is.. dan is het wel heel onaardig om te zeggen :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:15

oomens schreef:
Kabayo schreef:

Ik moest anders ook even terug omhoog scrollen of ik die 4 maanden wel goed gelezen had, wat een buik al! Ik hoop voor TS dat ze niet nog verdubbeld hoor, want dan is het meer buik dan mens. En daar bedoel ik helemaal niks onaardigs mee! :')

Vind het vooral grappig hoe die buiken verschillen.

Maar wel heerlijk dat je even kon opstappen TS!

line18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-22 13:30

KimD schreef:
Ik moest anders ook even terug omhoog scrollen of ik die 4 maanden wel goed gelezen had, wat een buik al! Ik hoop voor TS dat ze niet nog verdubbeld hoor, want dan is het meer buik dan mens. En daar bedoel ik helemaal niks onaardigs mee! :')

Vind het vooral grappig hoe die buiken verschillen.

Maar wel heerlijk dat je even kon opstappen TS!

ik vrees er voor dat ik nog wel "dikker" word.
en dat het meer buik als mens word.
maar het kan ook mee vallen wat ik hoop

line18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-22 13:33

Crista schreef:
hopelijk voel je je snel minder beroerd! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk he, even ontspannen met je maatje!

Ik heb toendertijd tot 38 weken "gereden" met mijn fjord. De laatste weken waren het alleen nog stap ritjes, maar daarvoor reed ik gewoon nog wel echt. Mijn verloskundige zei steeds; "zolang jij je veilig voelt op je paard en geen last hebt, lekker blijven doen!" Alleen toen ik eenmaal de 6 maanden voorbij was vroeg ze me wel om echt voorzichtig te zijn qua vallen. Maar niet zozeer oor het hobelen hoor, dat kan echt geen kwaad!

zoals het nu gaat, gaat het voor mijn doen best goed.
en hopelijk blijft het zo.

en ik krijg nu al van iedereen te horen dat ik voorzichtig moet zijn, en dat ben ik ook wel en heb super brave pony

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 13:56

Wat leuk TS! Iejoor ziet er ook super braaf uit! :)