Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
office schreef:Toch leuk dat je nog even de puf heb om op je pony te stappen.Jammer zeg vier maanden ziek weinig genieten van je zwangerschap dan.Hopelijk gaat de rest van je zwangerschap beter.
anjali schreef:Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had dit topic aangeklikt omdat ik dacht dat het over een ezel zou gaan en ik die leuk vind.Iejoor is immers een ezelnaam maar jouw Fjord is ook heel leuk.
oomens schreef:tengeltje11 schreef:Leuk, ik moest wel even herlezen….. 4 maanden zwanger …. Ik denk dat ik er zo uit zag als ik bijna moest bevallen.
En de prijs voor onaardigste boktopmerking van de maand gaat naar...
oomens schreef:Kabayo schreef:Ik lees het niet als onaardig? De ene toont een buik sneller dan de ander. Dat is toch helemaal geen taboe?
Het klinkt alsof er met zoveel woorden gezegd wordt: "wat heb jij een enorme buik"
Dat is toch niet zo aardig om tegen iemand te zeggen.
oomens schreef:Kabayo schreef:Ik lees het niet als onaardig? De ene toont een buik sneller dan de ander. Dat is toch helemaal geen taboe?
Het klinkt alsof er met zoveel woorden gezegd wordt: "wat heb jij een enorme buik"
Dat is toch niet zo aardig om tegen iemand te zeggen.
KimD schreef:Ik moest anders ook even terug omhoog scrollen of ik die 4 maanden wel goed gelezen had, wat een buik al! Ik hoop voor TS dat ze niet nog verdubbeld hoor, want dan is het meer buik dan mens. En daar bedoel ik helemaal niks onaardigs mee!
Vind het vooral grappig hoe die buiken verschillen.
Maar wel heerlijk dat je even kon opstappen TS!
Crista schreef:hopelijk voel je je snel minder beroerd! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk he, even ontspannen met je maatje!
Ik heb toendertijd tot 38 weken "gereden" met mijn fjord. De laatste weken waren het alleen nog stap ritjes, maar daarvoor reed ik gewoon nog wel echt. Mijn verloskundige zei steeds; "zolang jij je veilig voelt op je paard en geen last hebt, lekker blijven doen!" Alleen toen ik eenmaal de 6 maanden voorbij was vroeg ze me wel om echt voorzichtig te zijn qua vallen. Maar niet zozeer oor het hobelen hoor, dat kan echt geen kwaad!