Naar aanleiding van een oproepje van Nikki op Instagram zijn Maddox en ik uitgekozen voor een fotoshoot van Nikki de Kerf (https://www.nikkidekerf.nl) waarbij wij model mochten staan voor het merk Barefoot, super gaaf!!!

Ter voorbereiding had Nikki ons het bitloze hoofdstel en boomloze zadel toegestuurd om te passen en even mee te oefenen. Ik had Maddox nog nooit bitloos gereden, maar hij pakte het best goed op toen hij het eenmaal door had!
Vorige week vond de shoot plaats. Het was bij mij op stal en het was echt een super leuke dag. Maddox gedroeg zich voorbeeldig als model en het weer was ook gunstig! En met Nikki werken is heel erg leuk, ze weet precies hoe ze het mooiste uit de combinatie moet halen.

Nog wat info over Maddox: hij is een (bijna) 5-jarige ruin van Dream Boy x Uphill. Ik heb hem gekocht als veulentje en zelf zadelmak gemaakt. We rijden nu L2 dressuur. Oja en dit was dus de 3e keer ooit bitloos en met een 'vreemd' zadel, dus wees een beetje lief voor ons

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Ik ben echt mega blij met de resultaten en Nikki heel dankbaar voor de mooie foto's.

Welke foto vinden jullie het mooist?