Van te voren heb ik dus 2 maanden nauwelijks kunnen rijden, ik zit er eigenlijk pas sinds deze week weer fatsoenlijk op.
Aurelia is een PRE van 6 jaar, we zijn net een jaar dressuurmatig bezig maar het is echt een heel fijn, stabiel en leergierig paard.
Ze vind alleen in de ring zijn nog erg spannend, evenals alleen op het inrijdstukje

Daarin mogen we beide meer ontspanning (en dus lengte in haar lijf) gaan vinden, km's maken dus.
Losrijden:
1.

2.

3.

En toen de ring in:
4.

Dit was 1 van de rechte lijnen, dat vind Aurelia echt heel moeilijk, ze denkt heel graag mee en begint dan dus al met wijken of schouder voor of iets dergelijks. Dus iets minder aan de zijgangen oefenen en iets meer recht uit

5.

6.

De galop ging echt belachelijk goed, 3 maanden geleden was ze daar nog vol onbalans in maar die lijkt ineens verdwenen.
7.

8.

9.

10.

11.

En onze proef:
Ik had erop gerekend zo ongeveer in de middenmoot te eindigen, het was dan ook een mooie verrassing om ineens bij de prijsuitreiking te horen dat ik een gedeelde 3e plaats te pakken had. Ik heb een halster en een tegoedbon gewonnen!
Tijd voor officiële wedstrijden denk ik zo