Eigenlijk is het al 2022, maar ik wil jullie toch nog een overzichtje van mijn jaar laten zien

Helaas was er de eerste maanden nog een lockdown en dus ook nog geen wedstrijden

April:
In april eindelijk weer kunnen starten met Hidden Treasure Dadero. Dit was al zes maanden geleden in het L2. Nu hadden we een mooie winstpunt kunnen rijden in het Z1!

Mei:
Na enkele wedstrijden in het Z1 werden we geselecteerd voor de regiokampioenschappen. Mijn eerste kampioenschappen tussen de paarden

Juli:
In juli waren de regiokmapioenschappen. Zonder verwachting heen gegaan en al heel blij dat we er mochten rijden. Uiteindelijk vierde geworden en gekwalificeerd voor de Nederlandse kampioenschappen!

Augustus
Het NK

September
Tijdens ons Z2 debuut twee fijne proeven kunnen rijden met wat grote fouten. Alsnog 214,5 en 208 punten!

Oktober
Junioren gestart met Hidden, wat was dit een gave ervaring in de slipjas!
Tevens kwam Mistique bij ons op stal, ik had haar al een aantal keer gereden op werk en mag haar nu ook gaan uitbrengen op wedstrijden.

November
Debbehoeve's Mistique wint de Noord-Holland Cup voor 4 jarige dressuurpaarden met een prachtige score van 87%!

Interview Hoefslag: https://www.dehoefslag.nl/nieuws/dressuur/73982/ines-veldboer-mistique-is-een-fantastisch-paard-
December
Met Debbehoeve's Mistique mooie scores gereden in het L1 van 72 en 74%. Hiermee zijn we geselecteerd voor de indoorkampioenschappen. Nu duimen dat het doorgaat

Dit was mijn overizicht van 2021! Als jullie het leuk vinden om mij te blijven volgen kan dit via Instagram, @Ines_Veldboer_Dressage