Flevolander schreef:Jezus, wat een commentaar.. dat grietje weegt hooguit 20 kilo, en voelt voor zowel de pony als het paard als een vlieg op hun rug..
Wellicht is het een leuker idee om ts te complimenteren, met wat een mooie onafhankelijke zit ze haar dochter bij brengt door haar zo onbezorgd rond te laten hobbelen op zowel pony als het grote paard van haar moeder..
Dankjewel!
Ik ben gewend dat het altijd wat is. Je doet het in de paardenwereld nooit goed.
Elke keer als ik foto's heb bedenk ik me 30x of ik het wel wil plaatsen. Vele vonden het leuk haar te zien en daar deel je ze dan voor, omdat ze oprecht vooruit gaat en voor een 6 jarige heerlijk kan zitten en sturen.
Ook doen we er alles aan om het veilig en leuk te houden.
Soms vraag ik me af of ze op bokt denken dat ik mijn dochter graag richting Jupiter zie vertrekken of dat ze misschien snappen dat we de welsh al langer hebben dan ik mijn dochter heb en we nu proberen om daar een matchend team van te maken (wat naar mijn idee aardig lukt).
Ook is het algemeen bekend dat vele paarden met een kleintje veeeeeeeeel braver zijn dan wanneer ze hoog in het werk staan.
Ze is ook echt al sinds dat ze mini is een echte fritsfan! Oooh en hij overigens JillieFan!!!