Eerst hebben we samen een schriktraining in de binnenbak opgebouwd.
Het zeil, een zwembad met attributen, de flesjes, knuffels... véél knuffels, een wegversperring van pionnen, loslopende kippen

Nick keek zijn ogen uit toen hij de binnenbak binnen kwam, dus eerst ben ik met Nick aan de hand door de bak gelopen. Daarna was het Marloes haar beurt. Ook eerst aan de hand, vervolgens onder het zadel!
Dit keer hadden we wel een nieuw onderdeel. Namelijk een mini disco! Met moeite een paar disco lampen van zolder gehaald, want die lagen uiteraard helemaal achterin

Omdat de discolampjes een beetje in het niet vielen, bedacht ik me tijdens het opbouwen al hoe ik de disco kon uitbreiden.
We hadden het al eens over blacklight gehad, dat zou dan op de plek van de oude TL buizen moeten komen.
Wat ik ook had bedacht, is om een disco lamp te bestellen die op de muur of vloer kan projecteren. Van die dingen die je ook wel eens met kerst op huizen ziet schijnen.

Heb ook nog een oudewetse discobol van zolder gehaald, die moet ook maar in de nok met een discolamp.

Dan kunnen we van de schriktraining een echt feestje maken!

1
Eerst even zelf met Nick aan de slag.

2
Marloes haar beurt, ook eerst aan de hand.

3
En er op!

4

5
Wilde, gevaarlijke kippen

6

7 Nog een keer door de flesjes, blijft favoriet. Lekker lawaai maken!

Na de schriktraining was het tijd voor nog meer avontuur! Hup naar buiten, over de bultjes crossen en door het water.
Eerst rustig zonder blije honden, maar omdat Nick toch al met vlag en wimpel was geslaagd tijdens de schriktraining, besloten we de honden los te gooien! Voor wat extra spanning.

Nick vond het wel best

8

9
Hop hop, in galop de bult op

10

11
Een echte Haflinger neemt wat mee voor onder weg.

12
Dit keer was het water zonder roofdieren, de volgende keer gooien we er krokodillen in!

13
Korte video van het avontuur: (2 min)
14
Lange video van het avontuur: (7 min)
Als afsluiter mochten Nick en Bliksem lekker grazen! "All you can eat"!
Het was een mooi gezicht om de dieren en kind (normaal kinderen) zo lekker samen bij elkaar te zien.
Da's echt genieten! En dat allemaal in eigen achtertuin.

15.