Omdat ze zo dankbaar is dat zij mijn paarden mag rijden en er eigenlijk mee kan en mag doe wat ze wil, gaf ze mij een all inclusive weekend weg met de paarden. Ik vond dat zo lief

Dit weekend was het zover!
We reisden af naar B&B de Scharrelhof in Winterswijk
Na een rit van ruim 2 uur kwamen we aan.
We hebben Roos & Anton in hun wei gezet en daarna alle spullen uitgepakt.
Roos & Anton mochten even chillen en toen hebben wij voor het avondeten een wandeling gemaakt van 12 km.
Het eten was heerlijk! Ron kan echt heel lekker koken.
Daarna stond een avondritje op de planning. Paardjes gezadeld maar we merkten best wel wat spanning bij ze. Ook werden op dat moment de rest van de paarden binnengehaald. Het ritje werd daarom ook een avondwandeling. Dat was ook heerlijk en de paardjes waren uiteindelijk lekker ontspannen.
1.

Toen we terug waren zijn wij lekker met een wijntje in de hottub gaan zitten.
2.

Vanuit de hottub zagen we 60 satellieten voorbij komen in een rijtje. dat was erg bijzonder. Ik las later dat er meer dan 200 UFO meldingen binnen waren gekomen.
Toen was het tijd om te gaan slapen. Geen straf in onze mooie kamer.
3.

Ik was erg vroeg wakker en ben even bij de paarden gaan kijken. Die waren lekker aan het relaxen tijdens de zonsopkomt.

Na het ontbijt, wat ook goed verzorgd was, gingen we op pad. We konden bij Annette aangeven hoeveel km we ongeveer wilden doen en dan stuurde zij ons een route. Super handig.
We hebben ongeveer 20 km gereden.
4.

5.

6.

Na de rit zijn we weer lekker in de hottub gaan zitten met een wijntje.
7.

Na het avondeten hebben Lisa en ik nog gezellig spelletjes gespeeld en zijn we vroeg naar bed gegaan.
De volgende morgen na het ontbijt nog even genoten in de hangmatten met uitzicht op de paarden.
8.

En daarna gingen we weer op pad. We hadden geen route gevraagd want we gingen even kijken bij het crossbos in de straat en daarna wilden we gewoon lekker ronddwalen.
9.

10.

11.

12.

13.

14.

Toen we terug kwamen de paardjes nog even in de wei gezet terwijl wij alle spullen inpakten. Daarna begon de terugreis.
Wat was het een heerlijk ontspannen weekend zeg! En de Scharrelhof is wel echt een aanrader. Alles is goed verzorgd. Paarden kunnen op de wei maar ze hebben ook mooie grote stallen.
Ik had ook niet verwacht dat de omgeving zo mooi was. Er is namelijk niet echt een groot bos zoals bijvoorbeeld op de Veluwe.
Maar er zijn prachtige lange lanen en zandpaden. Daar tussen zitten ook wat kleine bospercelen waar wel leuke paden en zijn en dus ook een heus cross bos!
Hieronder nog een filmpje van toen Anton & Roos de wei in gingen en een filmpje van een prachtig stukje bos.
https://youtu.be/IlBemDYct7M
https://youtu.be/-xfg7GRF4b8