Even voorstellen:
Roepnaam Marie
Merrie
Deze week wordt ze 4 jaar!
Toto jr x Bretton Woods
Vorig jaar in februari kocht ik Marie uit de opfok, helemaal groen. Best spannend want ze kende niks. Afgelopen zomer heb ik ze dan zelf zadelmak gemaakt, wat ook heel goed ging. Ze is toen een paar keren mee geweest op verplaatsing en 1x mee op wedstrijd, wat ook heel goed ging. Helaas heb ik in september een ongelukkige val gemaakt en daarmee mijn sleutelbeen en schouderblad ontwricht. Lange revalidatie tot december gehad, en helaas toch ook wel wat schrik. Toen de beslissing genomen om haar te laten verder rijden, maar met de eerste ruiter klikte het toch ook niet helemaal. Toen geen passend zadel meer, dus opnieuw een zadel laten aanmeten en besteld, toen een nieuwe ruiter gevonden voor haar, maar dan had Marie plots wormen en was ze sterk vermagerd, daarna een heleboel slecht weer en rhino... Met andere woorden, een heleboel brute pech en weinig actie.
Vandaag hebben we Marie na 2 maanden rust dus terug opgepakt, ze moet nog ontzettend veel leren maar het is een ongelofelijk fijn en eerlijk paard. De gas zat er goed op vandaag, dus mijn ruiter moest haar wel een beetje tegenhouden. Ik had mijn camera bij en besloot wat foto's te nemen, hopelijk vinden jullie haar even leuk!

De werkpuntjes weten we, ze is nog erg groen en mist nog wat basis. Vooral haar rug ontspannen en achterhand meer onderzetten plus evenwicht zijn we op aan het werken. Op de ruiter hoeft geen commentaar gegeven te worden