3 jaar geleden werd ik verliefd op dit knappe koppie

En toen begon het opgroeien, samen met zijn maatje heerlijk bij mij thuis

En dan nu, 3 jaar later.... ik ben gewoon zo trots als een pauw vandaar dit topic.
Nero de Ferrero is een 3 jarige KWPN hengst van For Ferrero x Riant x Ferro.
Nu 5 weken onder het zadel en alles zelf gedaan samen met een goede vriendin. Je veulen naar zo een lief, mooi, fijn en werkwillig rij paard zien opgroeien is zo ontzettend bijzonder. Nero is een geweldig paard die hopelijk een mooie toekomst tegemoet gaat bij een eigenaar die de potentie in hem ziet die ik in hem zie

Voor de mensen die het leuk vinden om een filmpje te zien bij deze:
https://www.youtube.com/watch?v=b5cWXjX ... e=youtu.be
Ik open dit topic omdat ik het gewoon heel leuk vind om dit te delen net zoals ik het leuk vind om topics van andere mensen te bekijken. Ik heb niet de intentie om alleen maar leuke opmerkingen te willen maar ik heb ook zeker niet de intentie met dit topic om een discussie te starten over de leeftijd van zadelmak maken of een manier van van rijden. Iedereen mag er iets van vinden en dit ook zeker zeggen maar ik ga er verder niet op in om discussies te vermijden.
Dit is mijn eerste paard die ik zadelmak maak en ik ben geen wereld ruiter maar ben wel overtuigd dat ik het beste doe voor mijn paard en dat hij hier niet onder lijdt.
Hopelijk vonden jullie het leuk om ons proces te zien