Er werd mij vaak op gewezen dat ik de neiging heb tot zagen. Geen goede actie. Daarom probeer ik daar enorm op te letten. Helaas viel het mij op dat als het erg druk is in de bak, ik het toch weer ga doen (ook te zien op het filmpje). Hebben jullie misschien nog tips voor me om ervoor te zorgen dat ik dat óók niet doe als er veel afleiding om me heen is?

Het lijkt mij erg leuk om ooit met neckrope te kunnen rijden op Ivy. Nu kwam ik erachter dat ik alleen helemaal niet kon remmen dan

Deze leuke foto van Shan kreeg ik doorgestuurd van een stalgenootje. Gratis schriktraining

Ivy had dan weer andere prioriteiten

Naast het rijden probeer ik hetgeen wat ik doe met Ivy zo afwisselend mogelijk te houden.

Nu ik het neckrope rijden op een ervaren paard geprobeerd heb, wil ik het ook graag verder met Ivy oppakken. Daarom had ik een les gepland in dressuur rijden op zit. Ontzettend leerzaam, maar ik ben ook echt supertrots op haar hoe ze het deed!
Weer genoeg dingen voor jullie om op te schieten denk ik! En voor mij om weer van te leren! Tips zijn dus altijd welkom

Bedankt voor het kijken!