Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eatshay schreef:In het kader van meer bewustzijn kweken voor dierenwelzijn: moet je dit willen? En dan heb ik het vooral over de ritjes waarbij ook draf (en soms zelfs galop, je schrikt je dood als je het ziet) aangeboden wordt.
Het is niet voor niets dat je bij de betere maneges priveles aan de longe krijgt tot je de basisgangen beheerst....
Eatshay schreef:In het kader van meer bewustzijn kweken voor dierenwelzijn: moet je dit willen? En dan heb ik het vooral over de ritjes waarbij ook draf (en soms zelfs galop, je schrikt je dood als je het ziet) aangeboden wordt.
Het is niet voor niets dat je bij de betere maneges priveles aan de longe krijgt tot je de basisgangen beheerst....
Faithde schreef:Eatshay schreef:In het kader van meer bewustzijn kweken voor dierenwelzijn: moet je dit willen? En dan heb ik het vooral over de ritjes waarbij ook draf (en soms zelfs galop, je schrikt je dood als je het ziet) aangeboden wordt.
Kijk, dat begrijp ik! Masr er zijn mensen die bijvoorbeeld wel kunnen rijden, maar toch onervaren zijn voor een buitenrit, zoals mijn vriend ook is, hij kan netjes zitten, netjes licht rijden wat soms nog op het verkeerde been is, maar dan ben je toch nog “onervaren” helaas♀️