Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
prugelpiet schreef:Ziet er goed uit! Jammer dat je geen puntjes reed. Waren ze heel streng, of ben je het er wel mee eens?
AfricanLady schreef:Jullie zijn een leuk koppel !
En wat een leuk tuigage heb je mooi zadel ook !
Wat heb je erop liggen?
Mooie punten lekker zo verder rijden dan komt er vanzelf een winstpunt netjes voor een eerste keer
nessinator schreef:Je singel zit heel erg scheef
Wat een leuk paard, ik vind het er op deze foto's onwijs fijn uitzien! En ook een gaaf bij elkaar passend harnachement!
Earth schreef:Jeetje, zo vanaf de foto's ziet het er top uit! Is er dan iets heel erg mis gegaan of was het gewoon een ongestelde jury?
Lekker zo doorgaan
xMvGV schreef:Naast dat jullie er geweldig uitzien in deze outfit, ziet het rijden er ook geweldig uit! Wat een heerlijke bewegingen zitten er op en bij beiden geconcentreerde koppies! Prachtige Spanjaard ook!
Runa schreef:Wauw, wat een plaatje! Vooral foto 6 vind ik heel mooi, daar ziet de beweging er zo mooi vloeiend uit en heeft hij zo'n mooie zachte uitdrukking! Mooi in balans ook en de diagonalen van de benen kloppen daar ook precies heerlijk om te zien
Maar jeetje, geen winstpunten maar wel tweede? Klinkt als een strenge jury zeg!
Blijheid schreef:Mooie foto’s zeg! Jullie zijn een erg mooie combinatie
Ik ben eerlijk gezegd wel verbaasd dat je met dit zadel mocht starten, volgens het wedstrijdreglement dressuur moet je zadel “Engels of daarop gelijkend” zijn en dit lijkt mij een Spaans zadel. Heb je van te voren uitgezocht of dit type zadel mag? Het zou vervelend zijn als je een volgende keer uitgesloten wordt omdat je zadel niet aan de reglementen voldoet...
Nouvel schreef:Wat is ‘ie leuk!
Ziet er al goed uit hoor, kun je trots op zijn!
ninaphilo schreef:Toppers! Ziet er echt heel netjes uit! En loveee je zadel, hoofdstel en kleding
Veulen84 schreef:Blijheid schreef:Mooie foto’s zeg! Jullie zijn een erg mooie combinatie
Ik ben eerlijk gezegd wel verbaasd dat je met dit zadel mocht starten, volgens het wedstrijdreglement dressuur moet je zadel “Engels of daarop gelijkend” zijn en dit lijkt mij een Spaans zadel. Heb je van te voren uitgezocht of dit type zadel mag? Het zou vervelend zijn als je een volgende keer uitgesloten wordt omdat je zadel niet aan de reglementen voldoet...
Dit inderdaad. Zeker omdat ik zelf van de knhs 2 weken geleden te horen kreeg dat je er niet mag starten met zulke zadels.
Maar wel een toffe combinatie. Ziet er gewoon super vriendelijke uit
Lindor92 schreef:Leuk dier! Jammer dat je geen winst hebt. Is hij sensibel?
Wel zou hij flink wat kilo's mogen afvallen
Ook oogt hij niet heel happy op een aantal foto's. Veel de oren ver naar achteren. Doet hij dit altijd?
Gebruikers op dit forum: DDD3, Ginnybjalla, Monody en 4 bezoekers