([RIJ-ITP] Lots of Magic (Toto jr x Sandreo)), durf ik het dan nu wel aan om foto's van Adelin te plaatsen. Ze zijn niet perfect, verre van zelfs. Adelin kruipt erg makkelijk achter de loodlijn en helemaal als ze het zwaar krijgt is dat haar voorkeurshouding. Buiten dat heeft ze het echte Tuschinski temperament en is het een echte merrie. Ze laat haarzelf niet vertellen wat te doen, alles moet in samenspraak. Prima, zolang ze haarzelf aan een paar spelregels houd; Het staken accepteer ik niet meer, er blijven 4 benen aan de grond en kopgooien doe je maar op het land.
Inmiddels hebben we hier aardig een weg in gevonden en zijn we lekker aan elkaar gewaagd.
S&T is omdat ik haar hiermee veel fijner ertegenaan kan rijden. De stang slaat vrij makkelijk door, dit komt doordat de kinketting te los hangt. Ook dit vergt wat geduld qua acceptatie en doen we rustig aan. Voorlopig rijd ik haar 80% van de tijd op haar trenshoofdstel, maar vooral tijdens de les vind ik het wel heel fijn om hem erbij te hebben. Vanwege Adelin haar karakter en haar kunstjes starten we voorlopig nog HC. De ervaring leert dat als ze eenmaal een beetje gewend is aan de nieuwe proeven, ze als een trein gaat.
Nou, met bibberende knietjes, maar hier komen ze.
Eerst maar even wat ik bedoel met "Ik duik, ik vind het moeilijk"

Opzij kan ze wel. Nu nog naar voren en opzij.

En nog even omdat ik ze zo gaaf vind in zwart/wit:

Natuurlijk hebben we ook gestapt en gedraafd, maar die foto's heb ik simpelweg nog niet.