Naam: Roswell
Maat: 1.61m
Stamboek: Rheinlander (78% volboed)
Vader: Rafiki
Moeder: Shoeless Sue (Secretariat lijn)
Ik heb voorheen al op hoger niveau gestart, maar ik heb dit nog nooit mogen doen met mijn eigen paard. Ik hielp haar vorige eigenaren met de verkoop, maar sinds dit niks werd en ik wel wat potentie zag heb ik haar toen zelf voor een mooie prijs mogen kopen.
Alhoewel Z2 dressuur altijd het doel is geweest, ben ik enorm trots op hoe snel we dit bereikt hebben. Roz is van ver gekomen en haar volbloed temperament werkt niet altijd in ons voordeel, ook haar bouw is niet optimaal voor de dressuur. Haar bespiering is wel al veel vooruit gegaan!
2017-2019

2020

Ze is echt een enorme knuffelkont

Ze is ook heel trots op haar prestatie en vind dat ze erg knap uitziet

Mijn lieve vriend is nog aan het experimenteren met zijn camera, dus het filmen was niet helemaal goed gelukt. Maar wel nog wat screenshots kunnen maken.
Onze proef was beloond met 62.2% met een 9 voor de "free walk" en een 8 voor de uitgestrekte draf. Ik ben erg blij met de draf, want in de 20x60m ring is dit voor haar nog behoorlijk hard werken om het vol te houden vooral als het buiten 32graden is...

De "moeilijke" wissel van links naar rechts ging perfect, maar de makkelijke wissel reed ikzelf een beetje knommelig, dus dat werd beloond met een bok

Ze is trouwens ook erg veelzijdig: springt op L niveau en gaat vaak mee op buitenrit

Bedankt voor het bekijken van mijn "hete en onhandelbare merrie"

PS. ze is nu ook wasbeer proof