Misschien dat mensen die hier nu kijken gezien hebben dat ik de 2 friese paarden van een lieve vriendin heb gekregen, zij is inmiddels 71 jaar oud en heeft vorig jaar, in een lelijke val van de trap, haar rug gebroken ( en nog veel meer gebroken botten...).
Hierdoor zijn de paarden naar mij verhuist en nu bijna een jaar later hebben we Wil opgehaald zodat ze haar paarden weer kon zien, en evt kon rijden als ze dat zou willen..
En dus begonnen we op Friesje , zondag avond heeft ze haar gereden, Friesje is mijn 24 jarige merrie, en zo'n lief wijffie

1.

2.

3.

4.

Daarna heb ik Hayke opgezadeld, Hayke is van Wil geweest en woont nu bij mij, zij is een 18 jarige merrie, omdat Wil bij haar thuis altijd op Hayke reed, was het na een jaar ook en soort van thuis komen en zo reed ze zo met haar weg...
5.

6.

7.

8.

9.

Gisteren heeft ze op Nathan gereden, haar eigen gefokte ruin, ook Nathan woont nu bij mij, en wat is hij gaaf onder het zadel, en wat genoot Wil van haar ventje... echt puur genieten dit...
10.

11.

12.

13.

14.

15.

Wat een plezier en wat een geluk, wat super dat dit weer kon, ik hoop dat jullie net zo'n glimlach op jullie gezicht hebben als Wil en mij, en dat we maar mogen hopen dat we op ons 71ste nog zo kunnen genieten van de paarden en het rijden...