Omdat Joy nu bijna 6 maanden onder het zadel is, vond ik het tijd voor een overzicht van onze vorderingen. We hebben er nu ongeveer 30 ritjes onder het zadel op zitten. Tot nu toe heb ik alles zelf gedaan (uiteraard met de bezielende instructie van Naomi Tinneveld). Van het eerste grondwerk, tot het zadelmak maken en het beleren onder het zadel.
Joy is mijn eerste (jonge) paard en het eerste paard dat ik opleid. Ik heb erg getwijfeld of ik het wel zelf zou doen, maar het grondwerk ging zo fijn, en Naomi staat bij mij op stal, dus is er vaak bij. Dat deed me besluiten het zelf te gaan proberen.
Ik ben ontzettend trots op haar!

Ik wil jullie graag meenemen vanaf het prille begin van zadelmak maken tot vandaag, een stap/draf training. We rijden ongeveer 2 tot 3 keer per week 15-20 minuten. In die 3 keer zit 1 keer les in de week. De andere dagen heeft ze vrij of doe ik grondwerk, haltertraining of vrijheidsdressuur.
Ga er maar even lekker voor zitten en enJoy!

Toen werd het 20 april 2019 en zat ik er voor het eerst op!

Soms doen we ook gekke dingen

We gaan rustig verder met deze lijn. Mijn doel is vooral om het voor ons allebei leuk en relaxed te houden. We genieten met volle teuge(ls)n

Bedankt voor het kijken!