Kayenne
Merrie
8 jaar
We zijn druk bezig met de basis.. Nu weer een kleine 2 weken opgepakt, daarvoor 4 weken niets gedaan ivm ziekte van Kayenne en vakantie van mij. Ik probeer niet te vaak te rijden, ik wil dat ze ook eigen kracht krijgt zonder mij erop.
Werk punten: Mijn rechterhand meer losser laten, probeer ik ook hard aan te werken, ze pakt hem daarop vast als ik op de moeilijke linkerhand rij. Vandaag was een moeizame dag, maar uiteindelijk liet ze wel mooi los.
Hou het lief, ik heb les en we werken beide hard om zo mooi mogelijk recht te komen door het lijf en op mijn been.
1:
lekker los warm stappen

2:
erbij pakken:

3:
Al even aan het rijden en een boze merrie omdat ze niet reageerde op mijn been

4:
Moeizame linkerhand

5:

6:
Pasje verruimen, vind ze heel leuk altijd haha

7:
Haar lieve hoofdje

8:

9:
Blij dat ze lig wilde zakken hier naar mijn hand zonder rug weg drukken..

10:

Toen even de fotograaf erop gezet, privacy dus foto bijgesneden, maar nu ik er naast stond kon ik mooi zien wat Kayenne doet met normaal mijn rechterhand, deed ze bij fotograaf ook. Dus gezegd hoe het op te lossen (weet ik namelijk wel, maar ja, als je erop zit en je al met zoveel tegelijk bezig bent is dat verrekte lastig..
Maar dan kan ze het echt wel. Plus, ze was hier al echt moe

Werkpunten: mijn rechterhand, en dus ook mijn benen die naar de hand toe moeten gaan werken.
Mijn handen niet zo houden algemeen maar gewoon netjes los vanuit de schouder.
Genoeg andere puntjes maar daar werken we beide ook hard aan en met foto's zie je het zelf toch weer duidelijker vind ik dan met film. Die mooie 1 sec opname tonen heel goed waar ik tegenaan loop en waar ik nu weer aan kan gaan werken

Maar, ik ben ontzettend trots op mijn eigen gefokte dame!