Training met zilver op een grauwe dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 13984
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Training met zilver op een grauwe dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 16:09

Als eerste. De kwaliteit is prut aangezien het telefoon foto's zijn, excuses!

Na 3 weken niks doen behalve een buitenrit vandaag even gereden. Morgen komt de tandarts. Ik heb 9 december de laatste wedstrijd gehad in de B. Ik heb voor de friese kampioenschappen en de kampioenschappen fries ras selectie gereden. Ging opzich wel netjes maar weet nog niet of ik geselecteerd ben. Zo wel. Dan rijden we 2 kampioenschappen in februari. Maad mijn dame is ook drachtig, dus mocht ze echt te dik worden doen we niet mee. Paard voorop natuurlijk. Na de wedstrijd heb ik 2x een buitenrit gereden en 1x gefietst.

Zilver mag in januari mee doen aan een clinic bij de brandweer/horse rescue team. Dit vind ik echt super gaaf. Dit is bij de hengstenkeuring in Leeuwarden.

Zilver is 3 jaar oud en we rijden lekker wat op eigen tempo. Soms even een wedstrijd wat we meer zien als training op ander terrein. Geen druk. Geen stress. Lekker relaxt. Op alle briefjes staat alleen maar :vriendelijk gereden, combinatie met potentie. Erg leuk om te horen aangezien ik niet echt "mijn best doe" om als mooiste door de baan te gaan.

Genoeg gel&lt. Hier de foto's :D
Ohja. Zadel schuift naar voren. Ik was vergeten aan te singelen :+
1. Lekker instappen
Afbeelding
2. Keertwending om de achterhand
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8. Galopje
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding
11. Trots op haar <3 Doet altijd zo haar best
Afbeelding
12. <3
Afbeelding
13. Door Nynke Leen
Afbeelding
Om af te sluiten een paar van een wedstrijd. De friesian talent cup. Foto's door Ingrid Truijens
Afbeelding
Afbeelding

Commentaar mag. Hou het aardig :)

BigOne
Berichten: 38263
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Training met zilver op een grauwe dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:12

Mooie combi, zou wel met iets langere beugels gaan rijden, zit je minder snel achter op je zadel.

Kabayo

Berichten: 13984
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 16:14

bigone schreef:
Mooie combi, zou wel met iets langere beugels gaan rijden, zit je minder snel achter op je zadel.

Had ze altijd langer. Maar ik kon daar totaal geen steun op vinden en was steeds de beugel kwijt. Bedankt voor de tip :)

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Training met zilver op een grauwe dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 12:09

Daar zitten wel wat fijne plaatjes tussen hoor! Foto 4 een fijne draf, mooi door het lijf. En bij foto 10 heb je hem al iets meer in horizontale balans. Probeer dat in je wedstrijd ook zo te krijgen. Veel succes!