Bij deze een overzicht van mijn jaar met mijn vlekje.
Het afgelopen jaar is er een hoop gebeurd en veranderd voor mij wat niet altijd even leuk was

Gelukkig kon ik altijd bij Normi terecht om samen het bos in te vluchten, uren te tutten en heerlijk te knuffelen.
Normini is dit jaar alweer 8 geworden en sinds zijn 5e bij mij, nu bijna 3 jaar. Op mijn profiel vind je wel het een en ander aan geschiedenis mocht je dat interessant vinden

Normini komt een beetje van overal en nergens. Hij heeft op verschillende maneges gestaan maar is écht niet braaf genoeg, wat zijn schattige uiterlijk wel anders doet vermoeden. Zo is hij de handel in gekomen en uiteindelijk via een particulier bij mij terecht gekomen.
Na het verlies van verschillende paarden op verschillende manieren was ik het zat en besloot vlak voor mijn 18e mijn eigen paard/pony te kopen. Ik wilde een jong dier wat nog lang meekon, een nuchter dier waar wel een karakter op mag zitten.
Normini was totaal niet opgevoed, had geen respect voor je eigen ruimte en eigenlijk voor niets of niemand wat met hem omging of op zijn rug ging zitten. Hier heb ik in het begin wat opstartprobleempjes mee gehad maar met goede les is het he-le-maal goedgekomen. Je zou het niet zeggen als je deze foto's ziet maar het is een echte rebel

1. Een beetje valsspelen, december vorig jaar een lesje in de blub;

2. In februari kwam Britt foto's maken bij ons in het bos

3.

4. Axivoca123 op bokt heeft mij geholpen met het liggen op commando, en hier prachtige foto's van gemaakt

5.

6.

7. In de zomer heb ik superveel gereden, helaas hier weinig foto's van. Wel een lekker stukje uitzicht bij ons;

8. Bij gebrek aan een zomerfoto van dit jaar nog een gek bewerksel van vorig jaar :p

9. Boscrossje in augustus, inmiddels zijn we overgestapt op een echt bitloos hoofdstel; don't worry.

10. We zijn begonnen met springlessen!

11. En dan mijn favo fotoshoot ooit

12.

13.

[ITP] Droomshoot op de paarse heide
14. En weer 'n springlesje:

15. En als afsluiting mijn gekheid toen ik Normi precies één jaar had. Hij voelde nog altijd als een geschenk dus ik heb mijn ''cadeau'' letterlijk uitgepakt

Ik ben elke dag dankbaar en blij dat dit gewoon mijn pony is die door de wei dartelt. Op naar nog vele mooie jaren

Welke foto is jullie favoriet?