Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maflinger_S
Berichten: 12168
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 21:04

Mooi verhaal TS. Ook heel herkenbaar voor mij, als paardeneigenaar en als coach met paarden.

Fijn dat jij en ET elkaar nu zo veel beter begrijpen en nog meer een team zijn. Zo gaaf om te lezen. Dat hoop ik ook te bereiken met mijn nog redelijk nieuwe paard.

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Re: Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 08:05

Prachtig beschreven, respect <3
Alle geluk gewenst in de toekomst!

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:16

Wat heb j een mooi topic gemaakt <3 Je spreekt met zoveel liefde en respect voor ET.
Zie het als je leerjaar, je zal nog vaak terugkijken en pakken naar dit topic. Kijken 'hoe het toen was' en dan beseffen hoe ver je al bent gekomen.
Ik ben je nog steeds dankbaar dat je het topic over de paardencoaching hebt gemaakt; dat, en het contact met jou hierover, had ik nodig om ook die stap te zetten.

Op naar het nieuwe jaar, naar al het moois wat het jullie gaat brengen :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:17

Bedankt voor alle lieve reacties! :+:

Ilja14 schreef:
Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat een boel heb je meegemaakt het afgelopen jaar. Misschien komen mijn tranen wel deels omdat ik me hier deels heel erg in herken. Het gevoel dat ik niet goed genoeg ben voor mijn paard, en heb mentaal zo in de knoop gezeten dat ik begin dit jaar een tweede burnout heb opgelopen(als 18 jarige toen nog). Helaas heb/had ik ook de gedachte dat het 'straks wel weer rustiger' zou worden. Met als gevolg een heftige mental breakdown. Ik vond het verschrikkelijk om rust te nemen, en ben nu nog steeds aan het afkicken van alle stress, maar heel eerlijk, ik durf niet te denken aan wat er gebeurd zou zijn als ik mijn superpaard niet had om me er doorheen te slepen.. Ik heb heel veel respect voor jou hoe jij je door deze emotionele rollercoaster hebt doorgeslagen, en ik hoop dat je nog heel veel mooie momenten mag beleven met je prachige paardje <3


Mijn PB staat voor je open! Als je even wilt kletsen, tips wilt of gewoon iemand die naar je luistert :)

Jaan81 schreef:
Wat heb j een mooi topic gemaakt <3 Je spreekt met zoveel liefde en respect voor [naam].
Zie het als je leerjaar, je zal nog vaak terugkijken en pakken naar dit topic. Kijken 'hoe het toen was' en dan beseffen hoe ver je al bent gekomen.
Ik ben je nog steeds dankbaar dat je het topic over de paardencoaching hebt gemaakt; dat, en het contact met jou hierover, had ik nodig om ook die stap te zetten.

Op naar het nieuwe jaar, naar al het moois wat het jullie gaat brengen :#


Dat vind ik echt ontzettend fijn om te horen! Het van mij af schrijven is voldoende voor mij, maar door het toch 'openbaar' te delen hoopte ik inderdaad dat ik er iemand mee kon helpen, al was het er maar 1. Ben heel blij dat het jou over die streep geholpen heeft <3

Orchidee84
Berichten: 83
Geregistreerd: 27-02-18

Re: Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:25

Prachtige foto´s, vooral de laatste

Anoniem

Re: Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:32

Hele dikke knuffel frank. <3 :+:

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:11

Prachtige tekst en wat een schitterende foto's erbij. Hier ook iemand die het bijna niet droog houdt, ook omdat het ergens zo herkenbaar klinkt.
Wat ontzettend fijn dat jullie hier samen goed uitgekomen zijn <3

Anoniem

Re: Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:14

Weer bedankt voor de lieve reacties! <3

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:18

Wat een mooie foto's en wat een gave tattoo heb je :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 15:05

November108 schreef:
Wat een mooie foto's en wat een gave tattoo heb je :D


Haha dankjewel, daar ben ik ook nog altijd heel blij mee :D

Anoniem

Re: Dankzij jou, mijn stukje hou-vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 15:14

The only way is up!

Dat het vanaf nu alleen maar mooier en beter mag worden!

Ivana78

Berichten: 167
Geregistreerd: 27-03-18
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 15:22

Wauw echt prachtig jullie 2 samen!
Veel geluk samen in de toekomst, het kan alleen maar beter worden en jullie band is heel erg sterk, dat stralen jullie wel uit! :)

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 17:52

Jee Franka... Dit wist ik helemaal niet.
Wat ontzettend naar zeg, wat er allemaal gebeurd is.. Helaas herken ik een heel groot deel van het ziek zijn en niets kunnen. 3 jaar geleden deden mijn benen het opeens niet meer. Je wil heel veel, maar je lichaam werkt niet mee. Dat maakt je mentaal uiteindelijk ook kapot.

Als je je rot voelt, en je wil praten sta ik altijd voor je klaar he? Ik ben er niet alleen voor ET :).
Ik ben mega trots op je en hoe je met ET omgaat kan niet beter. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet.

Komende tijd lekker weer genieten van "ons" fantastische paard en vriendin <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:13

Maanlicht schreef:
Jee [naam]... Dit wist ik helemaal niet.
Wat ontzettend naar zeg, wat er allemaal gebeurd is.. Helaas herken ik een heel groot deel van het ziek zijn en niets kunnen. 3 jaar geleden deden mijn benen het opeens niet meer. Je wil heel veel, maar je lichaam werkt niet mee. Dat maakt je mentaal uiteindelijk ook kapot.

Als je je rot voelt, en je wil praten sta ik altijd voor je klaar he? Ik ben er niet alleen voor [naam] :).
Ik ben mega trots op je en hoe je met [naam] omgaat kan niet beter. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet.

Komende tijd lekker weer genieten van "ons" fantastische paard en vriendin <3


Dat is wel de bedoeling :D <3