Rock-it in 2018: we kijken vooruit!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:16

Wat een bewogen jaar!Ik heb veel bewondering voor jouw doorzettingsvermogen.Hij boft maar met zo'n baasje als jij! Heel veel geluk en plezier in 2019 :D

JoSav

Berichten: 4691
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 15:35

Wat een karaktervol paard zeg, met veel expressie. Mooi om te zien hoe je met hem samenwerkt en zo'n doorzetter bent.

Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Re: Rock-it in 2018: we kijken vooruit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 13:45

Wat een knap dier! Ik heb veel bewondering op de manier hoe je hebt doorgezet! Heel stoer! Jullie komen er wel! Heel veel geluk saampjes!

Kyno

Berichten: 10425
Geregistreerd: 07-09-03

Re: Rock-it in 2018: we kijken vooruit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 08:40

Prachtig topic en wat kun je trots zijn op jullie!

Leo

Berichten: 50155
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 17:57

Bedankt voor weer zulke lieve reacties! :)
Ik heb zeker vertrouwen in ons en in de toekomst, in hem dat hij nu met rust in zijn koppie aan de slag kan en ons volgend jaar kilometers gaat laten maken. Komt allemaal goed. :j

JoSav schreef:
Wat een karaktervol paard zeg, met veel expressie. Mooi om te zien hoe je met hem samenwerkt en zo'n doorzetter bent.


Dankjewel :) Hij is inderdaad een paard waar je alleen maar mee sámen wat kunt bereiken. Als je iets van hem eist, dan raak je hem kwijt. En als hij eenmaal geen vertrouwen (meer) heeft, dan verdien je dat niet zomaar terug.

Het afgelopen jaar is ook een les voor mij geweest om goed te blijven kijken naar hoe Rock reageert en waarom. Rock is niet direct kieskeurig, wel terughoudend naar vreemden. Tot hij iemand kent en weet wat hij van diegene kan verwachten, dan is er niets aan de hand. Soms vergat ik dat wel eens, omdat ik aan de hand alles met hem kan en van hem kan vragen.
Hij is een spiegel, super sensibel én hij voelt mensen heel sterk aan. Ik denk dat hij best een goed therapiepaard zou kunnen zijn. :j

Afgelopen week hadden we samen een heel fijn bubbel-moment. Dan ben ik echt even ultiem samen met hem en klopt alles en hebben we niemand nodig. En dan moet ik ook erg om hem lachen als hij, als ik vervolgens even met iemand sta te praten omdat diegene me wat vraagt, hij pontificaal tussen ons in gaat staan. :) Hij had helemaal gelijk.