Mooie 4-jarige Fairytale onder het zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 15:37

Prachtig paard, tips zijn er al gegeven, maar wat een plaatje zeg <3 nog fokambities?

keeyzie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Mooie 4-jarige Fairytale onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 18:36

Wat een onwijs gaaf beest hebben jullie! Ik vind het rijden er keurig uitzien.

Love2sk8
Berichten: 418
Geregistreerd: 20-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 18:41

Wauw... Dit vind ik toch wel een heel gaaf paard!!
Ziet er echt al heel goed uit hoor, ga zo door!

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:08

Wat een prachtig dier! Ziet er ook erg fijn uit qua beeld! Fijn nageeflijk en los door het lijf. Wat een fijn dier!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 21:08

Wauw, na een dagje werken zoveel leuke reacties om te lezen! <3 _/-\o_


Ketaki schreef:
wat zijn jullie lange termijn doelen met haar.
Na veel 'domme' pech met vorige paarden klinkt "zo lang mogelijk plezier van houden" misschien afgezaagd, maar daar komt het toch wel op neer. Verder willen we als ze er klaar voor is graag uitbrengen op wedstrijden en dan zien we wel hoe het gaat lopen! :j

BloemBloem schreef:
Ze heeft het alleen wel heel goed bij je of niet :D :=
Ehm ja :o , tussen februari en augustus heeft ze vrijwel niets gedaan, dus ze moe(s)t weer even in vorm komen..

_lotteeee schreef:
En niet geheel onbelangrijk, erg fijn karakter.
Een super fijn karakter, ze heeft nog geen stap verkeerd gezet! :j

Askja schreef:
Misschien zet je paard je te veel naar links vanuit scheefheid/onbalans? Ga eens bewust aan de slag, dus let erop dat je precies in het midden blijft zitten met je gewicht evenredig verdeeld over beide zitbeenknobbels, ook als je paard je scheef zet.
We zijn al erg bewust bezig met rechtrichten omdat ze zichzelf idd graag naar links zet en over de linkerschouder valt. Ze is al een stuk verbeterd, maar we zijn er zeker nog niet.

Mer1980 schreef:
Prachtig paard, tips zijn er al gegeven, maar wat een plaatje zeg <3 nog fokambities?
Haha, eigenlijk niet echt, we willen dr graag in de sport uitbrengen. Maar toen we haar naar het rijden op de wei zetten en ze pishengstig bleek te zijn.. wie weet ooit :D

Suzanne F. schreef:
Wat een prachtig dier! Ziet er ook erg fijn uit qua beeld! Fijn nageeflijk en los door het lijf. Wat een fijn dier!
Thanks, leuk om te horen!

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 19:44

Ik heb al veel over haar gehoord van je zus (die komt bij ons in de kapsalon) maar deze foto’s maken het plaatje compleet!! Wat is ze onwijs gaaf zeg <3
Hopen dat jullie met haar lang en vooral heel veel plezier mee mogen beleven!!

Als we omdat het haw is nog wat tips moeten geven is dat alleen maar dat je op deze prachtige dame netjes rechtop kan blijven zitten ! Maar dat komt wel goed want er zitten ook al goede beelden tussen

Zie nu dat het rijden itp is !! Dus vergeet je houding haha !! Prachtig plaatje

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 12:08

Ik kwam via het intypen van Fairytale op dit topic. Heb een soortelijk verhaal als jij. Heb mijn 7 jarige zelfgefokte ruin 6 weken geleden moeten laten inslapen. Dacht dat ik geen paard meer wilde. Maar ik had zoveel verdriet en had toch wat om handen nodig dat ik toch op zoek ging naar een ander paard. Het is ook een Fairytale merrie geworden en zeker gelijkenissen met die van jou. Ze is nog groen, maar hoop er binnenkort net zo netjes mee rond te rijden als jou! Kan er echt van smullen als ik deze foto's zie. Mijn merrie lijkt ook veel nuchterder dan mijn vorige paard(en), dus ben heel benieuwd hoe het beleren zal gaan.