Wat hebben we in augustus allemaal beleefd.. ? We hebben onze eerste les gereden! Heel interessant en leerzaam, kunnen we mooi mee vooruit samen. Volgende week wil ik de volgende les plannen. Eens zien of we ons huiswerk goed doen.

Ondanks dat Veronia een geweldig braaf jong paard is, hebben we ook ons eerste wtf-momentje gehad en die is per ongeluk vastgelegd

En ik had een ontzettende penny-bui waarin ik ons eens heb uitgedost in complete wedstrijd outfit, inclusief knotjes bij Veroon. Gewoon, even kijken of het ons zou staan voor "als we later groot zijn". Veronia vond het allemaal wel prima

Maar, wat een mooi stapje vooruit is, we hebben de galop onder de knie. Beide kanten netjes in de goede galop ook. Ben ik trots op!

Omdat Veronia het allemaal zo super braaf doet, mocht mijn dochter van 9 ook voor het eerst even op haar zitten (uiteraard hield ik het paard vast). Dat was een beetje spannend, maar ook erg leuk!

Naast rijden en bezig zijn, bracht Veronia het grootste deel van haar tijd gezellig door met haar vriendinnen (1 is hier ook te zien):
Tot slot hebben vanavond voor de tweede keer met een balkje gespeeld. Veronia vindt dat zo ontzettend leuk, dus we hadden er dikke lol mee. En spelenderwijs is het nog leerzaam ook