Puppy mocht mee naar het Regio kampioenschap Noord-Holland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roos_Doos

Berichten: 560
Geregistreerd: 10-04-07
Woonplaats: Hoorn

Puppy mocht mee naar het Regio kampioenschap Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-18 19:46

Sommige van jullie zullen stormchaser nog wel kennen van zijn eerste topic: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=1598310

Storm is bij mij geboren na een gewonnen dekking van het NRPS

Inmiddels is Stormchaser 5 jaar en al een hele bink. April dit jaar zijn storm en ik voor het eerst een aantal keer op wedstrijd geweest met succes en hierna ben ik een maand op vakantie geweest.

In die maand is mijn beste vriendin Yvonne (Theeglas) zo lief geweest om voor mijn topper te zorgen en hem te rijden. Zij is ook met hem op pad geweest en hebben zich samen weten te plaatsen voor het regiokampioenschap. We waren alleen nog maar een paar keer op kleine wedstrijden geweest dus het was best even spannend hoe het zou gaan op zo'n groot terrein.

Pony vind het allemaal nog best wel spannend met zoveel andere paarden om hem heen.

Boven verwachting gedroeg Storm zich voorbeeldig en wil ik toch graag de foto's aan jullie showen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Tijdens de proef gooide hij helaas zijn tong over het bit waardoor veel punten en oefeningen verloren gingen, we gaan het verder niet hebben over de score 8)7 We zijn bezig met zoeken naar de oorzaak waarom hij zijn tong over het bit gooide, de osteopaat staat al in de agenda...

Wij zijn weer een hele mooie ervaring rijker.

Het is best gek om als groom mee te mogen met je eigen paard maar ook weer super leuk. Ik kon mijn fototoestel een klein beetje testen.
Hier is nog wat oefening voor nodig.

Bedankt voor het kijken en een reactie zou leuk zijn :D :o
Laatst bijgewerkt door Roos_Doos op 10-07-18 20:29, in het totaal 2 keer bewerkt

mala26

Berichten: 5002
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Puppy mocht mee naar het Regio kampioenschap Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 19:52

Wat een leukerd zeg! Fijn beeld ook
Jammer van die tong maar super dat je er meteen werkt van maakt.

Anoniem

Re: Puppy mocht mee naar het Regio kampioenschap Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 20:41

Wat een leuke naam :D :D
En balen van de tong idd, goed dat je dat laat checken. Wel echt een mooi dier trouwens!

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Puppy mocht mee naar het Regio kampioenschap Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 20:46

Wat rijdt ze 'm supernetjes. Gruwelijk zonde van die tong!