Wij hebben drie dagen les genomen van Margo Timmermans en logeerden in een prachtig vakantiehuisje namens Peelhoven.
Tijdens onze laatste dag is Sandra (Bacsan, hier op bokt) langs gekomen om foto's van alle duo's te maken. Het was snikheet ( voor de tijd van het jaar) en dat zie je wel aan paard en ruiter.
Ik begin met Durena. Haar verhaal is behoorlijk lang en vol met stenen. Ooit, vier of vijf jaar geleden, opende ik een topic over haar en had grote verwachtingen. Helaas, ze werd moeilijk en gevaarlijk. Pas wanneer het, dankzij mijn huidige trainer, eindelijk beter begint te gaan, valt ze mank. Niemand weet wat er juist scheelt, dus gaat ze de wei op en krijgt ze een veulen. Eind vorig jaar weer begonnen met haar te werken en ze is kerngezond! Helaas heeft ze veel van haar fratsen niet verleerd, ze is bloedheet. En ik overdrijf niet!! Een tikkende tijdbom is er niks tegen
Ze kent ondertussen alle oefeningen van Z2, maar ze aan elkaar rijgen is nog een heuse opdracht!
De foto's zijn niet op volgorde.
Haar grootste probleem is, door haar ADHD gedrag, spanning. Duidelijk te zien op verschillende foto's.

knap koppie!

ontspannen in de galop

Het voelt even goed als dat het er uit ziet. Alleen zit ik er echt bagger op!

Viva noem ik mijn "oeps-paardje". In de periode dat Durena nog mank stond en het paardje dat ik toen reed verkocht ging worden, kwam er een bericht op facebook voorbij. "ik verkoop twee 3-jarige merries" onder andere.
Het was bij de deur en de volgende dag moest ik alleen 's morgens werken. Ze was leuk en lief en ik was niet op zoek naar een paard...
tja
Het blijkt een schat te zijn! Super lopen, heel braaf in omgang en in het rijden. Elke keer weer genieten als ik op stap!

Spijtig van mijn binnenhand, maar ze komt mooi onder met de achterhand

Einde, teugels uit de hand laten kauwen!
Bedankt om te komen kijken!

Mooie foto’s + mooie paarden = volgens mij een topweekend geweest?
. Viva is zo'n goedzak en dan ook nog eens bewegen als een grote. Respect hoe jij je paarden rijd en doorzet.