Zilver en haar beleer proces

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 14106
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 13:12

Ninx schreef:
Als deze stuk is kun je gewoon een nieuwe kopen en zet je deze op de Bokt markt "met pijn in het hart" als weidemaatje. Doen veel anderen ook.... dus zal wel okay zijn toch?! ;-)

Ja doe ik natuurlijk ook :roll:
Elk paard blijft bij mij tot zijn dood

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:12

Wat ziet ze er al goed uit! Die zou je geen 3 jaar geven. Ik denk dat je heel goed bezig bent. Overal aan laten wennen is alleen maar goed, zo lang je niet te veel vraagt. Maar volgens mij weet je heel goed waar die grens ligt. En verder blijft Bokt Bokt. Er zijn altijd mensen die het niet met je eens zijn en dat moeten blijven herhalen, en dan het liefst nog met een paar steken onder water, zodat ze zich beter over zichzelf gaan voelen. Niets van aantrekken.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:12

Het opzoeken kost ook niet zoveel moeite, zoveel is er wel over geschreven :)
Maar je hebt gelijk, moet de stal nog mesten ipv bokken :D

Invullen voor een ander, je hebt het zelf geschreven.


Precies ninx die advertenties staan er genoeg. Komt vaak niet zo maar.

Maar ga nu maar mesten, want ik heb niks te doen hoorde ik net :D

RianneH

Berichten: 28265
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:15

Moderatoropmerking:
Hoewel het niet verboden is om commentaar te geven op RIJ-ITP, graag even rekening houden met het volgende:
Citaat:
Negatief commentaar is toegestaan, mits opbouwend en vriendelijk gebracht. Probeer niet in herhaling te vervallen, dit ontaardt snel in 'bashen'.
Posts op een denigrerende, sarcastische en/of aanvallende toon zijn per definitie ongewenst op Bokt.

Zie ook: [RIJ-ITP] Regels en Richtlijnen [RIJ-ITP] Rijden in the picture

Kabayo

Berichten: 14106
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 13:15

Maanlicht schreef:
Wat ziet ze er al goed uit! Die zou je geen 3 jaar geven. Ik denk dat je heel goed bezig bent. Overal aan laten wennen is alleen maar goed, zo lang je niet te veel vraagt. Maar volgens mij weet je heel goed waar die grens ligt. En verder blijft Bokt Bokt. Er zijn altijd mensen die het niet met je eens zijn en dat moeten blijven herhalen, en dan het liefst nog met een paar steken onder water, zodat ze zich beter over zichzelf gaan voelen. Niets van aantrekken.

Dankjewel!
Klopt hoor. En ik trek mij er inderdaad niks van aan. Behalve een lach op mijn gezicht haha
Snap t na 5 paginas heus dat ik aan dierenmishandeling doe

Dankje mod!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:16

Wat een gaaf paard al! En dat voor die leeftijd al zo ver ontwikkeld, die zou ik zomaar 4 jaar oud geven. Combi ziet er ook top uit zo :)

En wat er in het begin werd benoemd, ik vind het gewaagd van je dat je het topic hebt geplaatst. Ondanks dat je waarschijnlijk wist dat er een hele hoop (onaardige/respectloze) reacties op zouden komen.

Ik vind het jou paard, een eigen keuze. En ik vind het er ontzettend netjes uit zien, paard ziet er goed uit en ik ben benieuwd wat jullie in de toekomst gaan brengen :D

xAnthea

Berichten: 4435
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:18

Ik vind ook dat je erg vroeg begint met haar en op korte tijd ook al veel doet. Grondwerk, dubbele longe, bijzetten, VD, mennen, rijden. Vind dat toch erg veel voor een jonkie. Het zou iig mijn keuze niet zijn, maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt. :)
Ik vind ze wel erg knap, een van de mooiere friezen die ik al gezien heb :)

Niobe

Berichten: 7995
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:29

Kabayo schreef:
Dankjewel!
Klopt hoor. En ik trek mij er inderdaad niks van aan. Behalve een lach op mijn gezicht haha
Snap t na 5 paginas heus dat ik aan dierenmishandeling doe

Dankje mod!


Mensen geven hier goedbedoelde adviezen, ook onderbouwde adviezen. En jij lacht er gewoon om? Echt, diep treurig, sorry.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:33

Niobe schreef:
Kabayo schreef:
Dankjewel!
Klopt hoor. En ik trek mij er inderdaad niks van aan. Behalve een lach op mijn gezicht haha
Snap t na 5 paginas heus dat ik aan dierenmishandeling doe

Dankje mod!


Mensen geven hier goedbedoelde adviezen, ook onderbouwde adviezen. En jij lacht er gewoon om? Echt, diep treurig, sorry.


Je hebt paardenmensen en mensen met paarden :n
Snap niet waarom sommige mensen zoveel haast hebben..
Laatst bijgewerkt door _Dracarys op 16-03-18 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Narcissa
Berichten: 3054
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:33

Soms is Bokt toch onbegrijpelijk. TS wordt al meerdere pagina's de grond in geboord maar een topic van even terug van een 3-jarige die met een slof in een hoge halshouding gereden werd, werd helemaal toegejuicht en o wee degene die het waagden op te merken dat dit wel erg vroeg was, die moesten hun bek houden.

Ik ben ook niet van het zo vroeg inrijden, vind 4 een betere leeftijd, maar TS heeft al aangegeven dat ze erna een lekker lange vakantie krijgt. Het is en blijft haar paard, ze heeft de keuze zo te lezen goed overwogen dus het is zinloos om te blijven voortborduren daarop.

TS, mooi paard is het!

Kinke

Berichten: 20576
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:36

never mind…iets met trekken aan een dood paard
Laatst bijgewerkt door Kinke op 16-03-18 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Berichten: 7995
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:37

xLes schreef:
Soms is Bokt toch onbegrijpelijk. TS wordt al meerdere pagina's de grond in geboord maar een topic van even terug van een 3-jarige die met een slof in een hoge halshouding gereden werd, werd helemaal toegejuicht en o wee degene die het waagden op te merken dat dit wel erg vroeg was, die moesten hun bek houden.


Dat topic heb ik (nog) niet gezien, maar dat zou ik absoluut ook niet toejuichen. Misschien heeft dat topic een ander publiek?




_Dracarys schreef:
Je hebt paardenmensen en mensen met paarden :n
Snap niet waarom sommige mensen zoveel haast hebben..


Dat kun je wel zeggen idd!

Kabayo

Berichten: 14106
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 13:38

xLes schreef:
Soms is Bokt toch onbegrijpelijk. TS wordt al meerdere pagina's de grond in geboord maar een topic van even terug van een 3-jarige die met een slof in een hoge halshouding gereden werd, werd helemaal toegejuicht en o wee degene die het waagden op te merken dat dit wel erg vroeg was, die moesten hun bek houden.

Ik ben ook niet van het zo vroeg inrijden, vind 4 een betere leeftijd, maar TS heeft al aangegeven dat ze erna een lekker lange vakantie krijgt. Het is en blijft haar paard, ze heeft de keuze zo te lezen goed overwogen dus het is zinloos om te blijven voortborduren daarop.

TS, mooi paard is het!

Dankjewel
Lief bericht. Heb haar niet op uiterlijk gekocht. Maar op beweging. En dat zat wel snor :D

Dankjewel anthea. Mooi onderbouwd bericht waarbij je normaal je mening kan uiten. Zo zie ik ze graag vaker :))

Dankjewel wieneke! Hopelijk veel goeds!
Qua reacties. Dat is begrijpelijk. De helft klopt al niet dus neem het met (veel) korreltjes zout

Kinke. Niemand hoeft de bek te houden. Praat maar los. Noem mij slecht of "mensen met paarden". Maakt mij geen drol uit hoor. Ik slaap er niet minder om. En minn knappe knollie ook niet
Afbeelding

xZiva_

Berichten: 3996
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:52

.
Laatst bijgewerkt door xZiva_ op 16-03-18 14:00, in het totaal 2 keer bewerkt

AlwaysH

Berichten: 11290
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Zilver en haar beleer proces

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:55

Wat een oordelen, vind het nog erger hoe sommige over mensen praten hier. Alsof TS het niet kan lezen. Gelukkig is TS niet zo van suiker en kan ze het hebben.

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Zilver en haar beleer proces

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:02

Mooie fries . Echt heel mooi.
Ik snap de mensen best die het er niet mee eens zijn .
Maar vergeet niet dat het TS haar paard is .
En zij beslist nog altijd hoe daar mee om te gaan .
Soms kun je beter gaan stofzuigen of je huis poetsen als je het ergens niet mee eens bent .
Wekt alleen maar frustratie op.
En nogmaals het is ts haar paard niet die van een ander

Anoniem

Re: Zilver en haar beleer proces

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:08

TS ik denk eerlijk gezegd dat je zelf ook wel had kunnen weten als je dit topic zou openen dat je hier bakken met commentaar op zou krijgen.
Ik snap ook oprecht niet waarom je een 2,5 jarige al gaat beleren zowel onder het zadel als voor de kar.
Koop dan (is mijn mening) een paard van 3/4 waar je gelijk op kan rijden als je niet wil wachten.
Ik vind het ook oprecht zonde maar goed het is niet mijn paard dus wat jij met jou paard doet is inderdaad je eigen mening.
Wel kom je in je reacties hier heel erg over alsof je alleen maar lieve reacties wil, op bijna elke negatieve reactie reageer je ontzettend bot, terwijl je zoals al gezegd dit had kunnen verwachten.
Succes in ieder geval met je knappe paard, ik hoop oprecht dat je hem straks ook echt vakantie geeft..

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:13

Niobe schreef:
Kabayo schreef:
Dankjewel!
Klopt hoor. En ik trek mij er inderdaad niks van aan. Behalve een lach op mijn gezicht haha
Snap t na 5 paginas heus dat ik aan dierenmishandeling doe

Dankje mod!


Mensen geven hier goedbedoelde adviezen, ook onderbouwde adviezen. En jij lacht er gewoon om? Echt, diep treurig, sorry.


Dat was als reactie op mijn bericht over steken onder water, dat is iets heel anders dan een goedbedoeld en/of goed onderbouwd advies.
Laatst bijgewerkt door Maanlicht op 16-03-18 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:15

TS wat een knappe Fries! Lekker doen wat goed voelt hoor, sommige paarden zijn op hun 6e pas klaar, anderen op hun 3e.

Vind het altijd wel grappig dat de beste stuurlui aan wal staan. Ze kennen het paard niet maar kunnen wel zoooo goed beoordelen dat jouw paard er echt nog niet klaar voor is hoor. En om dan te zeggen ja iedereen geeft goed bedoelde adviezen: ja. maar als je 30x hetzelfde advies geeft, allemaal op een andere manier, soms zelfs gemeen ligt t probleem toch echt bij die mensen :')

Maar als een 6 jarige KWPN'er in het ZZ Zwaar start met S&T is het heel knap en staat heel bokt te juichen.

Kabayo

Berichten: 14106
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 14:17

Annet_Dottie schreef:
TS ik denk eerlijk gezegd dat je zelf ook wel had kunnen weten als je dit topic zou openen dat je hier bakken met commentaar op zou krijgen.
Ik snap ook oprecht niet waarom je een 2,5 jarige al gaat beleren zowel onder het zadel als voor de kar.
Koop dan (is mijn mening) een paard van 3/4 waar je gelijk op kan rijden als je niet wil wachten.
Ik vind het ook oprecht zonde maar goed het is niet mijn paard dus wat jij met jou paard doet is inderdaad je eigen mening.
Wel kom je in je reacties hier heel erg over alsof je alleen maar lieve reacties wil, op bijna elke negatieve reactie reageer je ontzettend bot, terwijl je zoals al gezegd dit had kunnen verwachten.
Succes in ieder geval met je knappe paard, ik hoop oprecht dat je hem straks ook echt vakantie geeft..

Ze is niet eens 2.5 jaar

En verder bedankt ik iedereen gewoon hoor? Ook negatieve reacties. Alleen reacties die nergens op slaan reageer ik op met een korreltje zout. Bot ben ik zeker niet (of komt dat wel zo over?)
Ik verwachtte zeker zulke reacties. Maar niet 5 paginas lang mensen die constant hetzelfde herhalen.

Dawson123

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-08-12

Re: Zilver en haar beleer proces

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:38

omg als je het niet eens bent met hoe iemand iets doet reageer dan niet.......

Ik blijf erbij goed bezig kabayo

upendo

Berichten: 22310
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:39

Je komt zeker wel bot over.
Reageren dat ik geen leven heb terwijl ik gewoon mijn mening heb vind ik een bizarre gang van zaken.

Maargoed, dit gaat mijn laatste reactie zijn, ik laat me niet bestempelen als levenloos. Joe! :D

tanjaatjuhh
Berichten: 2420
Geregistreerd: 18-02-06
Woonplaats: Emmen

Re: Zilver en haar beleer proces

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:46

Als er ook eenmaal gemekker in een topic is blijven mensen ook eindeloos door gaan.. We weten het nu wel.

thequeensmum
Berichten: 3582
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 15:12

Wat een lot uit de loterij heb jij! Kennis van me had een Friese ruin met Pier als vader en Wikke als opa en dat was ook al zo'n leukerd. Helaas is hij op 9 jarige leeftijd ingeslapen.

Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Re: Zilver en haar beleer proces

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 15:26

Respect hoe jij te werk gaat hoe jullie band gegroeid is met de tijd en hoe mooi ze is gegroeid wens je veel rij/knufel plezier en geniet van elkaar

Er zijn zoveel meningen in de wereld maar je moet naar je eigen paardje kijken je weet snel genoeg of iets te veel is of niet