Afgelopen zaterdag was het weer de Straô Noordwelle! De grootste, met zo'n 150 paarden waarvan het gros trekpaard. Heerlijk!
Altijd veel bekenden, al moet je ze dan wel tegenkomen of kunnen vinden natuurlijk.... (dat schortte het wat aan dit jaar

Tycho en ik waren er ook weer bij, samen met 4 andere meiden hier van het eiland (Goeree) We hebben het wat rustiger aan gedaan dan andere jaren, al was mijn knapste het daar regelmatig echt níet mee eens

Op naar de plaatjes, die zijn zo veel leuker dan al die praatjes

01. Op weg naar de ring van Noordwelle. Dikke hinnik, dribbelend naast mattie Caap, meneer wist wat we gingen doen en had er zin an!

02. Tijdens de eerste stop. Lekker een borrel voor mij en Tych lekker keuvelen met z'n nichtje en met nieuwe mattie Dunder, een Nordsvensk

03. Op strand natuurlijk heerlijk gebadderd

04. Gelukkig had ik lekker warme, waterdichte boots aan...

05. Tijd voor een galopje! Samen met tinker Franco

06. Zelfde stukje, andere fotograaf

07. Stukje oprijden met een goeie kennis met d'r Lars

08. Tijdens de pauze, warme choc drinken en lekker een bolus smullen die m'n moeder en m'n zus ieder jaar dan komen brengen

09. Met die koude oostenwind niet te lang stil gestaan, dus beetje heen en weer gestapt door 't kreekje

10. Al vond Tycho dat vaak wat te langzaam

11. Hij had nog erg veel zin, dus vooruit, hij mocht nog even.

12. Ook een relaxt galopje geeft al een leuke foto

13. Inhaalrace. Ik moet steeds zó lachen om dat filmpje! Eerste Tych en ik lekker voorbij en dan ineens vrrrrroeoeoemmmmm! De 2 bruine monsters! Maar dat was ook juist de bedoeling, haha!
14. Ieder jaar maken we weer een foto met de verschillende trekpaarden. We kennen elkaar hier van Bokt en van FB en de groep wordt steeds ietsje groter en met steeds meer verschillende trekpaardenrassen

15. En daar gingen we weer met de hele bups verder op pad

Foto's gemaakt door: Dick van der Veer - Rene Boswinkel - Addy v/d Bosse - Lisa Plomp - NvD Fotografie - Saskia Folmer - Keetie Bijl - Bram van Broekhoven
Ik ben wederom weer zó trots op mijn knapste