Ik heb Annie nu ongeveer een jaartje (ze is 14 jaar). Ze komt van stichting 'Paard zoekt Baas' en we weten weinig van haar verleden. Waarschijnlijk is ze nooit bereden aangezien ze het bit en sturen niet kende. Wel is ze vanaf het begin ontzettend braaf. Langzaam zijn we bezig gegaan met beleren. Ze heeft ongeveer 3 maanden tussendoor rust gehad na een rugoperatie van mijn kant. Daarna heb ik het wat serieuzer opgepakt met een vriendin aan de longe. Ik wilde eerst wat afvallen en nu mag ik er van mezelf sinds een 3/4 weken weer op.

Het is zo leuk om de ontwikkeling mee te maken. Elke keer wanneer ik opstap gaat het weer een beetje beter. Het stuur is nu zo goed als bevestigd. Het moet alleen nog wat verfijnd worden. De galop gaat sinds 3/4 keer ook hartstikke goed. Vandaag heb ik voor het eerst op beide handen een heel rondje gegaloppeerd.

Tips mogen zeker, wel lief blijven.. We blijven lekker bezig.

Foto's zijn helaas alleen op de linkerhand, rechtsom onscherp of lichtinval niet prettig. Maar natuurlijk doen we beide kanten op. Rechts is haar makkelijke kant.
1. Instappen

2. Lekker draven!

3. Inzet volte rechtsom

4. Ik zei hier tegen de fotograaf: Ik ga zo galopperen. Dat weet ze al precies.

5. Mooi achterbeen.

6. En GO!

7. Hobbel de hobbel!

8. Goed gedaan meissie!

9. En KLAAR!

10. Ik stap er altijd naast uit maar mevrouw had er genoeg van en ging zelf al naar de uitgang.

11. HO WACHT!

12.

Bedankt voor het kijken, tips zijn welkom.