Carol is een nu 8 jarige Connemaramerrie, ze is geïmporteerd uit Ierland en is van Curly2day hier op Bokt.
Ik rij Lochan Carol (ook wel Kareltje) nu ruim 1,5 jaar, en we hebben bewust rustig aan gedaan. Ze kan soms wat angstig reageren en had dus echt de tijd nodig om te kunnen landen, dus in het begin vooral lekker bezig geweest met vertrouwen geven en elkaar leren kennen.
Dit waren Karel en ik vorig jaar april, waar we eenmalig een les bij iemand volgden. Toen was ik heel afwachtend en was het vooral vooruit rijden en weinig aan de voorkant pielen.
1.

Dit was afgelopen winter, wel een paar lessen gehad. Vooral veel vooruit rijden:
2.

Sinds begin dit jaar les ik wat fanatieker met haar, en eigenlijk sinds een maand of 3 beginnen er ineens kwartjes te vallen! Ze begint sterker te worden en pakt het werk goed op

En dit was vandaag:
3.

4.

5.

Galop blijft een dingetje, vooral voor mijn hakken...

6.

7.

We zijn nu vooral bezig met actief vanuit achteren vooruit rijden en rechtrichten. Ze is erg lang en vindt het dus lastig om bij elkaar te blijven (goh

Al met al ben ik al erg tevreden met waar we nu staan! Ze is vooral in haar koppie gewoon zoooooveel vooruit gegaan

Tips zijn zeker welkom, die lees ik graag vanaf mijn roze wolkje