Een HAW is een beetje vroeg en spannend, dus we beginnen bij ITP! Imara heb ik sinds 10 april weer teruggekocht, en na een heleboel kosten aan osteopaat, thermografie, hoefsmid, tandarts en noem maar op hebben we met behulp van een fijne instructie en een nieuwe stal een fijne basis gevonden!
Imara (v. Midas Hanja) is net 6 jaar geworden en heeft de afgelopen 2 jaar vrij weinig gedaan, op een wekelijkse les centred riding na. Vanaf oktober ben ik haar 1x in de 2 weken gaan bijrijden bij de mensen waar ik haar in 2015 aan heb verkocht, en begin april kreeg ik de keuze: Imara terug kopen of afscheid nemen.
We komen van heel ver.. ongecontroleerd sterrenkijken in de bak, flink staken inclusief bokken en hele pozen stilstaan zonder enige vooruitgang (letterlijk). Ik ben onwijs blij met mijn instructie en met mijn therapiepony. Ze blijft bij mij!

Vanmiddag hebben we in de buitenbak gereden.. ondanks een flinke bui op onze hoofden. Mijn verzorgster-in-wording heeft mijn camera gepakt om wat foto's te maken. Ondanks de regen dapper door gereden.
1. Dit zijn wij

2. Stappen

3.

4.

5.

6. Galopje! (totaal niet bevestigt, ook nog niet veel mee bezig)

7.

8. Toch wel DE klapper: Rijden in de stromende regen!

9. Afstappen!

10. Imara