Op 5 Mei was er een selectie van het Talenten Trainings Centrum van Zuid-Holland. Dit programma scout jonge ruiters tussen de 12-21 jaar en begeleid ze op verschillende vlakken om verder te komen in de paardensport. Op 5 mei kreeg je les van 2 personen en werdt je daarop beoordeeld dmv een protocol. Als je protocol goed genoeg was werd je diezelfde avond gebeld of je door was naar de 2e dag. daar moest je een proef rijden en werdt je beoordeeld door een internationaal jurylid. daar werdt je ook dezelfde avond gebeld maar dan omdat je in het Talenten Team zat.
Dit was even algemeen, nu mijn eigen verhaal

5 Mei deden wij mee aan de selectie dag van het TTC, we hebben hier 2 hele leuke lessen gehad, veel geleerd en veel complimenten gekregen

en toen wachten op het veelbelovende belletje..
en jahoor we werden gebeld!

nu mochten we de volgende dag een proef rijden. ik vond het best wel spannend en hanne neemt dat altijd héél goed over, dus elke trein die langsreed was natuurlijk een monster dat van het spoor af kwam en je wilde pakken, daarom moet je natuurlijk heel hard wegrennen

toen weer wachten op het verlossende telefoontje, en het duurde maar

ze belde dat ik erbij zat

ook nog een leuk stukje in de Phryso

en even een foto van het jasje

en nu 2 maanden later hebben zij mij al zoveel geholpen! ik heb mijn M1 debuut gehad en rij gelijk winst met 2x een 2e prijs met 183,5 en 185,5 pt

en tijdens de laatste M1 selectiewedstrijd zijn we 1e vd 12 (!) geworden met 196 pt en zijn we dus weer geplaatst voor de Regiokampioenschappen met maar 3 selectie punten!

ook zijn we van stal verhuisd wat hanne en mij goed heeft gedaan! hanne kan lekker buiten staan en in de nacht naar binnen en in de winter zij ze ook gewoon buiten kunnen staan. het is ook kleinschaliger waardoor hanne heel rustig is. de staleigenaresse helpt ook met rijden als je daarom vraagt of als je er iet om vraagt dus daar worden we alleen maar beter van en dat helpt on ook heel erg

zo jullie zijn weer even bij met de hoogtepunten