Leuk dat je komt kijken!Het is al heel wat jaren geleden dat ik hier een topic heb geopend. Sinds november afgelopen jaar rijd ik twee keer per week op de KWPN'er van Thirza en we zijn al heel veel gegroeid samen. Hij loopt niet altijd loepzuiver en na verschillende groene lichten begin dit jaar om met hem aan de slag te gaan onder het zadel van fysio, hoefsmid en twee verschillende dierenartsen zijn we nu met een fijne instructeur een heel eind gekomen in zijn balans en zuiverheid.
Deus is 12 jaar, rond de 1.60 en heeft een jaar of twee geleden tijdens hun laatste wedstrijd voor hun wedstrijdstop met Thirza een winstpunt in het M1 gehaald. Ik heb zelf met mijn vorige bijrijdpaardje alleen een paar onderlinge B proefjes gereden (en heel heel heel lang geleden zelf ook M1 gestart tussen de pony's).
De foto's zijn van afgelopen vrijdag en gemaakt door Else (Appelflapje), ik vind mijn teugellengte lastig, galopperen, en nog wel meer.
We krijgen vaak les dus daar word ik wel in begeleid! De wedstrijdring begint steeds meer te roepen maar daar gaat nog wel wat tijd overheen. Wat vinden jullie van ons? 
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.
Waarom wachten met starten? Als je m iets actiever krijgt (van achteren naar voor zodat ie iets minder duikt) en de teugels iets korter pakt is het plaatje volgens mij meer dan voldoende hoor!