Rondje Bernisse *promotie :)*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 14:18

Ik wil wel graag naar strand alleen geen vervoer :+. De Bernisse is gelukkig voor mij prima te doen onder de man.

Roosje01

Berichten: 10741
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 14:35

Ziet er goed uit zeg fijn dat ze het opknappen helaas alleen geen verzorgpaard meer om ze uit te testen -O-

Anoniem

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 15:12

Wat leuk om te zien zeg! Hier heb ik altijd met mijn eerste eigen paardje gereden, Fascotte toen ik een jaar of 14, 15 was. (ben nu 46 en al heel wat jaren ver van de Bernisse vandaan). Mooie ritten gemaakt daar, toen al.

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 09:25

Dat is al even geleden dan inderdaad ;). Maar is inderdaad een mooi gebied om te rijden! En zeker fijn dat ze nu de paden aanpakken! Met de regen van afgelopen dagen waren de paden nog steeds goed (ernaast al drassig en dat heb ik gemerkt, ijzer kwijt :P). Nu hopen dat het van de winter ook zo blijft!

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 15:48

evdpanne schreef:
Ik wil wel graag naar strand alleen geen vervoer :+. De Bernisse is gelukkig voor mij prima te doen onder de man.


Ik heb een 2 paardstrailer dus je zou mee mogen als je wilt!

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 08:45

Moeten we eerst even een keer kijken of onze paardjes elkaar wel lief vinden :P.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 10:16

evdpanne schreef:
Moeten we eerst even een keer kijken of onze paardjes elkaar wel lief vinden :P.



Hahaha ja zat ik ookal aan te denken. Waarschijnlijk ga ik morgen ochtend een rit maken in de bernisse

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 07:44

Vandaag gaat m'n bijrijder naar de paardjes ;). Ik mag zaterdag en zondag weer :).

F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 15:38

Was vandaag in de brielse maas daar hebben ze nu gedaan wat ze voirge jaar in de Bernisse hadden gedaan echt kansloos

Ineke2

Berichten: 33146
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 15:40

Zonde van de investering zeg... De gemeentes zouden eens met elkaar moeten overleggen en dan vooral met paardeneigenaren voordat ze beginnen met de aanleg van zulke ruiterpaden.

F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 15:47

Ja zo zonde je ziet dat het gewoon op het gras is gegooid over was er al gras en onkruid doorheen gegroeid en op sommige plekken was hij gewoon al helemaal weg door al het gras en onkruid

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 08:35

Dat kleine laagje zand bij de Bernisse twee jaar geleden was ook vrijwel overal verdwenen inderdaad. Dat was echt een slechte oplossing. Ik heb meer hoop op deze paden (mits ze gebruikt gaan worden....). Wat ik begreep van de vereniging ruiterpaden op voorneputten zoeken ze ook nog een ambassadeur voor de Bernisse. Die houdt toezicht op de ruiterpaden en meldt wanneer onderhoud nodig is. Dus ze pakken het nu wel serieuzer aan.

Ineke2

Berichten: 33146
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Rondje Bernisse *promotie :)*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:11

Als het aan mij ligt ga ik zeker gebruik maken van de paden hoor :D mits ze goed blijven ook met nat weer.
In de donkere maanden zal dat voornamelijk in het weekend zijn maar als het langer licht is zoals nu dan ook doordeweeks. Ze staat helaas nog steeds niet hier, maar in elk geval eind Augustus komt ze weer terug, misschien iets eerder.