. Het herstellen verloopt gelukkig goed en deze week ben ik voor het eerst weer zelf op mijn paard gestapt. Eerst een keertje uitgestapt en vandaag eens weer echt lekker gewerkt met haar. Sjonge, wat heb ik dat gemist en wat zit ik nu op een wolkje te zweven!!!Wainonia heeft de afgelopen maanden gelukkig niet stilgestaan en is keurig in training gehouden door mijn bijrijdster (namira hier op bokt). Ik vind het erg leuk om hen samen te begeleiden, maar het is toch ook wel heerlijk om zelf weer eens iets te kunnen doen. Namira heeft vanavond foto's van ons gemaakt en ik ben best blij met hoe we het beide weer oppakken.
Ik zit nog een beetje voorzichtig omdat ik toch wel een rugoperatie heb gehad en ik moet mijn linkervoorpootje wat meer in bedwang houden, maar we zijn weer los en we gaan er volop voor! Ik wil de foto's graag met jullie delen.

):
Ik snap niet hoe je zelfs na een hernia operatie nog zo netjes blijft zitten boven je paard, want die heeft haar duikboot-bouw absoluut niet mee, maar jij lijkt keurig in balans te zitten.
. Ik zit instabiel met mijn knie, met name in het lichtrijden. Helaas gescheurde meniscus in combi met artrose daar en ik verdraai mijn been op momenten dat hij er tegenaan hangt wat om ervoor te zorgen dat de knie niet " op slot" gaat. Dat is behoorlijk pijnlijk namelijk.
Geef me een camera en ik schiet wel een eind weg