L'Amour is echt "my first love", dit jaar (een paar dagen voor de onverwachte fotoshoot) is ze 19 jaar geworden en alweer 16 jaar deel van mijn leven. We hebben samen ontzettend veel leuke dingen gedaan en ik heb al zoveel van haar geleerd. Ik hoop dat ze nog minstens even lang bij me mag blijven...
De foto's zijn het resultaat van een nogal onverwacht bezoekje van een oude studiegenoot (http://gertarijs.be/). Op een zaterdagavond stond hij plots voor onze deur! En ja hoor, hij had zijn fototoestel bij!
Dus op zondag gingen we bos en veld in, en door de dreigende donkere lucht, krijgen de foto's nog net dat ietsje extra. Een half uur later kregen we dat onweer ook daadwerkelijk op onze hoofden en ben ik het korte stukje door het bos naar huis gegaloppeerd om mijn man met de auto terug te sturen en de fotograaf te gaan redden

Dit topic is een ode aan L'Amour - die haar naam echt niet gestolen heeft, zoals je op de eerste foto zal kunnen zien

Rijtechnisch commentaar hoeft niet, ik heb al in jaren niet meer serieus dressuurmatig gereden en het zadel op de foto's is niet het zadel waar ik normaal mee rij (dat was op het moment van de shoot bij de zadelmaker om opnieuw gevuld te worden).
De foto's tonen L'Amour en mezelf in dat wat we het liefste doen: de bossen en velden onveilig maken en waar het kan een stevig galopke placeren

L'Amour als kindermagneet

500m van ons huis het bos in

Door het bos en dan op naar een veld!

De dreigende lucht geeft een mooi effect aan de foto's

L'Amour aka de berggeit, maar de kleuren zijn wel mooi!